معاون برنامه‌ریزی استانداری یزد استعفا داد!

بالاخره استاندار دلسوز و زحمتکش استان با پایان کار اینجانب در مسئولیت معاونت برنامه ریزی موافقت نمودند. همین جا از فرصت استفاده نموده از همه عزیزانی که با حسن اعتماد خود زمینه خدمتگذاری اینجانب را فراهم نمودند مخصوصاً برادر عزیز سردار فلاح زاده استاندار سابق و جناب مهندس میرمحمدی

 به گزارش یزد رسا، «محمدرضا بابایی» از سمت معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری یزد خداحافظی کرد.

متن پیام خداحافظی ایشان بدین شرح است:

بسمه تعالی
هفت سال فرصت خدمت گذاری در مسئولیت معاونت برنامه ریزی استان توفیقی بزرگ بود که خداوند متعال نصیب این حقیر نمود. خداوند را بی نهایت از این لطف و مرحمت سپاسگزارم . ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک سال نو ، افتخار دارم همزمان با پایان سال، پایان کار خود در این مسئولیت را اعلام نمایم.

بالاخره استاندار دلسوز و زحمتکش استان با پایان کار اینجانب در مسئولیت معاونت برنامه ریزی موافقت نمودند. همین جا از فرصت استفاده نموده از همه عزیزانی که با حسن اعتماد خود زمینه خدمتگذاری اینجانب را فراهم نمودند مخصوصاً برادر عزیز سردار فلاح زاده استاندار سابق و جناب مهندس میرمحمدی استاندار زحمتکش و دلسوز استان و همه همکاران خودم در مجموعه استان سپاسگزاری نمایم.

از همه عزیزان در بخش دولتی، خصوصی، خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه، روحانیون، نمایندگان مجلس، اعضاء شوراهای اسلامی شهر روستا، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، رسانه ها و مطبوعات، پزشکان، صنعتگران و سرمایه گذاران عزیز استان، که استان یزد به وجودشان افتخار می کند، سپاسگزارم و نیز از تمامی همکاران در مجموعه استانداری، مدیران استان و همکاران خودم در معاونت برنامه ریزی قدردانی می نمایم.
امید دارم از دعای خیر مردم عزیز محروم نبوده و در پایان شرمنده شهدا نباشم. بدیهی است با تمام وجود در خدمت استان بوده و هر جایی که نیاز باشد با صلاحدید استاندار محترم انجام وظیفه خواهم نمود.

«خرّم آنکس که در این محنت گاه      خاطری را سبب تسکین است»