ادامه روند جنجالی مدیریت شبکه بهداشت میبد در به حاشیه کشیدن نیروهای خوشنام و پرتلاش/ لزوم ورود امام جمعه و مسئولین دانشگاه برای جلوگیری از خسارات بیشتر

این در حالی است که آقای جانب الهی در میان تمام همکاران و سایر مسئولین میبد همواره به عنوان فردی پرتلاش، خوش‌نام و خبره شناخته شده و با این اوصاف این جابجایی در روزهای پایانی سال و درحالیکه کارمند مزبور در مرخصی به سر می‌برده حکایتگر انجام یک اقدام جنجالی در هیاهوی ایام نزدیک به نوروز می‌باشد.

در ادامه عزل و نصب‌های فله‌ای و بدون ضابطه شبکه بهداشت میبد، این بار قرعه اعمال سلیقه مدیر این دستگاه به نام یکی از خوشنام‌ترین و پرتلاش‌ترین کارمندان نهاد مزبور خورد!

به گزارش “میبدما”،‌ در یک بداخلاقی آشکار و طی ابلاغ متولیان جنجالی شبکه بهداشت میبد، آقای محمدرضا جانب‌الهی، کارشناس مسئول مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت میبد درحالیکه در مرخصی به سر می‌برد به مرکز بهداشت شماره ۴ شهری منتقل شده است.

این در حالی است که آقای جانب الهی در میان تمام همکاران و سایر مسئولین میبد همواره به عنوان فردی پرتلاش، خوش‌نام، خبره و به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی شناخته شده و با این اوصاف این جابجایی در روزهای پایانی سال و درحالیکه کارمند مزبور در مرخصی به سر می‌برده حکایتگر انجام یک اقدام جنجالی در هیاهوی ایام نزدیک به نوروز می‌باشد.

همچنین در همین روزها کارمند خوشنام دیگری به نام آقای مهدی یاوری نیز که در زمینه پیگیری مسائل مربوط به بیماران هپاتیتی میبد بسیار دلسوز و با پشتکار بوده و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده از این سمت برکنار و او نیز در حالی که در مرخصی به سر می‌برده به عنوان کارمند ستادی شبکه بهداشت معرفی شده و گفته می‌شود وی از این انتصاب به هیچ‌وجه رضایت ندارد.

روند جابجایی‌های غیرمعقول و بی‌ضابطه در شبکه بهداشت میبد از همان ابتدای ورود تیم مدیریتی جدید آغاز شده و در جنجالی‌ترین این موارد، چند ماه قبل، آقای حبیب الله فلکیان که به عنوان موفقترین نیروی روابط عمومی ادارات میبد شناخته می‌شد از این سمت برکنار شد.

شنیده شده مدیریت شهرستان و نیز مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز از عملکرد مدیران شبکه و مرکز بهداشت میبد رضایت ندارند.

همچنین حواشی بسیار تلخ دیگری درباره روسای شبکه و مرکز بهداشت میبد وجود دارد که فعلا رسانه‌ای کردن این موضوعات به مصلحت نیست اما از مسئولین دانشگاه و به ویژه امام جمعه معزز شهرستان تقاضا می‌شود تا با مرور کارنامه جنجالی این دو فرد، هر چه زودتر تصمیم مقتضی راجع به آنان اخذ شود تا از وارد آمدن خسارات بیشتر به نهاد متولی بهداشت و سلامت میبد جلوگیری شود.

مطالب مرتبط: