عذرخواهی شهرداری میبد از اصحاب رسانه شهرستان میبد

در پایان لازم می دانم مراتب عذرخواهی و پوزش خود را از تمامی خبرنگاران شهرستان به خاطر مشکلی که شب گذشته رخ داده است را اعلام دارم، امید است در سال آینده در اولین فرصت نشست خبری را برگزار کنیم تا اصحاب رسانه بتوانند به جواب سوالات خود برسند.

متعاقب درج مطلبی تحت عنوان “زنجیره اقدامات عجیب و غریب مسئولین میبد در قبال خبرنگاران تکمیل شد!” روابط عمومی شهرداری میبد با ارسال جوابیه‌ای به آن واکنش نشان داد.

متن این جوابیه به شرح ذیل می‌باشد:

“مدیر مسئول محترم پایگاه خبری میبدما

سلام علیکم:

احتراما، بازگشت به اخبار منتشر شده از سوی آن پایگاه های خبری در رابطه با «برگزار نشدن نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر با اصحاب رسانه» به استحضار می رساند؛  همان طور که عنوان کرده اید، از چند روز قبل، روابط عمومی شهرداری میبد از تمام رسانه‌های شهر برای شرکت در نشست خبری شهردار و اعضای شورای شهر در ساعات ۱۹ روز دوشنبه دعوت به عمل آورده بود که خبر لغو این جلسه به خاطره پاره ای از مشکلات ساعت ۱۵ روز گذشته به اطلاع روابط عمومی شهرداری میبد رسید. مسئول روابط عمومی نیز بلافاصله راس ساعت ۱۵ و ۷دقیقه برگزار نشدن جلسه را با ارسال پیامک (برخلاف رویه همیشگی که با تماس تلفنی از دوستان برای حضور در جلسه دعوت به عمل می آمد ولی به دلیل مشغله فراوان کاری در روزهای پایانی سال این امر محقق نشد) به تمامی خبرنگاران اعلام کرده است. اما آنچه در این میان در کمال ناباوری رخ داده است دریافت پیامک با تاخیر زیاد توسط دوستان خبرنگار می باشد که متاسفانه از دسترس  ما خارج بود.

نکته دیگر آنکه؛ آنچه که درباره دعوت نشدن برخی از خبرنگاران عنوان کرده اید لازم می دانیم به این نکته اشاره کنیم که شهرداری میبد در نشست های خبری که در طول سال ۹۳ برگزار کرده است از تمامی خبرنگاران حتی برخی از دوستان که هیچ گاه در جلسات شرکت نمی کنند نیز همیشه برای این جلسات دعوت به عمل آورده و می آورد، چه دوستانی که چندین سال است در این حوزه فعالیت می کند و چه برخی از دوستانی که به تازگی به این عرصه پیوسته اند.

در پایان لازم می دانم مراتب عذرخواهی و پوزش خود را از تمامی خبرنگاران شهرستان به خاطر مشکلی که شب گذشته رخ داده است را اعلام دارم، امید است در سال آینده در اولین فرصت نشست خبری را برگزار کنیم تا اصحاب رسانه بتوانند به جواب سوالات خود برسند.”

میبدما: درباره عدم دعوت از رسانه‌های شهرستان و از جمله رسانه‌های مستقل و منتقد، روی سخن میبدما در آن مطلب به شهرداری میبد نبوده و مقصود دستگاههایی هستند که خیلی خوب مقصود آن مطلب را می‌فهمند.