پارک بهاران بهترین مکان برای برگزاری همایش

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد با همکاری این شهرداری و مرکز بهداشت، همایش آموزشی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در محل پارک بهاران برگزار شد. در این همایش که با حضور گسترده مردم همراه بود شهروندان با خطرات، معضلات و پیامدهای اعتیاد به مواد مخدر آشنا شدند. بنابراین گزارش طبق نظر سنجی به […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد با همکاری این شهرداری و مرکز بهداشت، همایش آموزشی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در محل پارک بهاران برگزار شد.

در این همایش که با حضور گسترده مردم همراه بود شهروندان با خطرات، معضلات و پیامدهای اعتیاد به مواد مخدر آشنا شدند.

بنابراین گزارش طبق نظر سنجی به عمل آمده از شرکت‌کنندگان در همایش مذکور، ۹۵ درصد از شهروندان معتقدند محل برگزاری آن یعنی پارک بهاران مناسب بوده است.

۵۵ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی مرد و ۷۴ درصد نیز متأهل بوده و ۴۵ درصد از تحصیلات دانشگاهی برخوردار بوده‌اند که بیش از ۷۱ درصد برگزاری همایش مذکور و برنامه های جانبی آن را از نظر ارائه نکات آموزشی را در سطح متوسط و بالا عنوان کرده‌اند و از این نظر مؤثرترین بخش آن را به ترتیب سخنرانی، پخش کلیپ، برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقه دانسته‌اند.

از نظر بسیاری از حاضرین در این همایش که به ۸ سؤال مطرح شده در پرسشنامه مذکور پاسخ داده‌اند وجود چنین برنامه‌هایی در پارک بهاران را در بهبود فرهنگ مردم مؤثر و مفید ذکر کرده اند.

لازم به ذکر است شهرداری میبد و مرکز بهداشت استقبال مردم را بسیار خوب ارزیابی کرده و بر تداوم و استمرار این برنامه‌ها در پارک بهاران تأکید کردند.