کرسی آزاد اندیشی با موضوع “رابطه با آمریکا” در دانشگاه آیت‌الله حائری میبد

وی ضمن دعوت از تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آیت الله حائری میبد و سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان میبد جهت شرکت در این برنامه ارزشمند؛ ابراز امیدواری کرد که این برنامه با مشارکت همگان، گامی مفید و موثر در جهت تحقق آرمانهای امام و انقلاب و رهبری باشد.

علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه از برگزاری دومین جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آیت الله حائری میبد همزمان با ایام مبارک و غرور آفرین فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

کریمی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را پدیده ای ممتازو یکی از ثمرات مهم و محصولات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست که توسط مقام معظم رهبری(دام ظله) سکاندار صالح کشتی این انقلاب و نظام اسلامی مطرح گردید و رسالتی عظیم بر دوش نخبگان و فعالین علمی و فرهنگی در سطح مراکز علمی و آموزشی قرار گرفت که توجه ویژه و تلاش مستمر و روزافزون تمامی اساتید ، دانشجویان و مسئولین نهادهای علمی در این زمینه، نشاط و پویایی فکری جوانان وبه تبع آن رشد و ارتقا نظام اسلامی در عرصه های گوناگون را در پی خواهد داشت.

مدیر فرهنگی دانشگاه همچنین هدف از برگزاری کرسی های نظریه پردازی و آزاد اندیشی در دانشگاه را ایجاد فضای مناسب برای تضارب آراء و نظرات پیرامون موضوعی مشخص و فراهم آوردن بسترو زمینه لازم در جهت بیان آزادانه، عاقلانه، محترمانه و شجاعانه فکر و اندیشه در دانشگاه عنوان کرد و افزود در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (دام ظله) و با عنایت به اهداف و رسالت دانشگاه در ارتقای سطح دینی، فکری ، فرهنگی و عملیاتی دانشجویان و نظر به جایگاه و اهمیت ویژه موضوع، پیرو  برنامه ریزی های صورت گرفته و بررسی جوانب امر در اتاق فکر فرهنگی دانشجویی دانشگاه دومین جلسه کرسی آزاد اندیشی دانشگاه در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

علی اکبر کریمی در ادامه اظهار داشت حسب بررسی ، نظرسنجی و مشاوره های صورت گرفته و با توجه به ایام الله دهه مبارک فجر ؛ این جلسه کرسی آزاد اندیشی با موضوع ” رابطه با آمریکا؛ آری یا خیر؟! ” در روز دوشنبه ۲۰/۱۱/۹۳ ساعت ۱۲٫۱۵ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می گردد که علاقه مندان به مناظره و مشارکت در بحث تحت قالب دو گروه موافق و مخالف با موضوع می توانند حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه با مراجعه به امور فرهنگی یا رابطین نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و به شرکت کنندگان در جلسه و مناظره کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آیت الله حائری میبد و سایر دانشگاه ها  و مراکز آموزش عالی شهرستان میبد جهت شرکت در این برنامه ارزشمند؛ ابراز امیدواری کرد که این برنامه با مشارکت همگان، گامی مفید و موثر در جهت تحقق آرمانهای امام و انقلاب و رهبری باشد.

کریمی در پایان بیان داشت که برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از اولویت های مهم و راهبردی امور فرهنگی دانشگاه بوده که پیرو سیاستگذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته در امور فرهنگی و مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه در این نیمسال دوم تحصیلی به لطف خداوند متعال با برگزاری ۴ جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه شاهد تحرک و پویایی و ارتقای سطح معرفت دینی، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی دانشجویان خواهیم بود.ان شاالله
خاطر نشان می شود اولین جلسه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه با موضوع شبکه های اجتماعی؛ آری یا خیر؟! در روز ۱۶ آذر برگزار شده بود.