مسئولین مواظب باشند جشنواره‌های فیلم و موسیقی طبق موازین اسلامی باشد

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه دشمن در کمین است تا فرهنگ اسلامی را از ما بگیرد تصریح کرد : اگر فرهنگ و حدود اسلامی را از ملت بگیرند علاوه بر شقامت ملت موجب تکدر خاطر مومنان ، مراجع تقلید و بزرگان دین خواهد شد .

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در میعادگاه نماز جمعه این شهرستان برگزار شد روز ۲۲ بهمن را روز عید حقیقی ملت بزرگ ایران خواند.

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در واقع مصادق سه عید بزرگ فطر ، غدیر و قربان برای ملت ایران است افزود : عید فطر به این دلیل که رژیم ستم شاهی مردم را از غذاهای معنوی و مادی منع کرده بود مصداق عید غدیر است اما با پیروزی انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن نهال انقلاب این موانع از پیش روی مردم برداشته شد و ملت از روزهای سخت و تحمیلی رژیم ستم شاهی بیرون آمدند.

خطیب جمعه میبد خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی بخاطر اینکه ملت بزرگ ایران اسماعیل های خود را در مسیر انقلاب فدا کردند تا نهال تازه رسیده انقلاب تنومند شود هم مصداق عید قربان برای ملت ما شد.

وی استمرار نعمت ولایت فقیه در امتداد ولایت مطلق خدا و ولایت رسول الله و ائمه را عید غدیر برای ملت ایران در انقلاب اسلامی خواند .

حجت الاسلام اعرافی در ادامه جشن سالگرد انقلاب را پدیده ای در تاریخ ملت ایران دانست و افزود : این تاریخ بی نظیر در انقلاب با دست های خالی و سلاح ایمان و مشتهای گره کرده ملت بزرگ ایران تاریخ ساز شد .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه همه ملت ها ، سالگرد انقلاب و نهضت های خود را جشن می گیرند اما آن جشنها فقط به رژه ظاهری ارتش و حضور عده ای از مسئولین انجام می گیرد تصریح کرد : اما عظمت سالگرد انقلاب اسلامی بعد از ۳۵ سال و حضور مردم در این جشن بی نظیر و اعجاز آفرین است .

خطیب جمعه میبد با تاکید بر حضور باشکوه حماسه آفرین و مضاعف در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد : امسال سالی است که انواع هجمه ها بر علیه اسلام و شیعه و کیان نظام جمهوری اسلامی در جریان است.

وی گفت : همه ملت ایران از زن و مرد و کوچک و بزرگ همانطور که حافظ و پشتیان انقلاب بودند باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن  به خیابانها بیایند.

حجت الاسلام اعرافی ، وحدت و استقامت را دو پیام مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و افزود: ملت بزرگ ایران باید بر روی آرمانها و اهداف امام ، انقلاب و رهبری بایستند.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر روی محور عدالت برپا شده است و مردم برای برپایی عدالت قیام کرده اند تصریح کرد : استقامت در مقابل دشمن در خون ماست و نباید تسلیم زورگویی های استکبار شویم چرا که رابطه دشمن با ما رابطه گرگ و میش است .

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن الهام بخش وحدت است که معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند ایستادگی بر روی اصول و موازین انقلاب از سوی مسئولین و مردم را یادآور شد و افزود : مسئولین باید مواظب باشند که اگر جشنوازه فیلم و یا موسیقی برگزار می کنند طبق موازین اسلامی باشد.

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه دشمن در کمین است تا فرهنگ اسلامی را از ما بگیرد تصریح کرد : اگر فرهنگ و حدود اسلامی را از ملت بگیرند علاوه بر شقامت ملت موجب تکدر خاطر مومنان ، مراجع تقلید و بزرگان دین خواهد شد .

وی ایستادگی بر اصول اسلامیت و مردم سالاری دینی و عدالت اجتماعی را شعار اصیل انقلاب برشمرد و گفت : مسئولین باید با طی کردن این مسیر الهی ، استکبارستیزی را در خود تقویت و فریب دشمن را در عرصه های مختلف نخورند.

امام جمعه موقت میبد در ابتدای بیانات خود در خطبه های عبادی و سیاسی ، نوزدهم بهمن سالروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیدار تاریخی با سلسله جنبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی را گرامی داشت .

حجت الاسلام محمداعرافی همچنین ۲۱ بهمن روز شکست حکومت ستم شاهی به فرمان امام را گرامی داشت و خاطرنشان کرد : ملت بزرگ ایران با مشتهای گره کرده در مقابل رژیم ستم شاهی تا بن دندان مسلح که جو اختنقاق و  استبداد برپا کرده بود چیره شد.