طرح ساماندهی مهاجرین در سطح کشور تنها در میـبد در حال اجرا می‌باشد

جلسه ای با حضور اکثریت واحد های صنفی مشاورین املاک درخصوص قراردادهای منعقده جهت اجاره ،خرید و فروش مسکن و…. به افراد غیربومی در سطح شهرستان با حضور آقای فلاح معاون محترم فرماندار، رئیس کمیسیون نظارت شهرستان ، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحایه املاک در محل اتاق اصناف برگزار گردید.

جلسه ای روز شنبه مورخ ۱۸/۱۱/۹۳ با حضور اکثریت واحد های صنفی مشاورین املاک درخصوص  قراردادهای منعقده جهت اجاره ،خرید و فروش مسکن و…. به افراد غیربومی در سطح شهرستان با حضور آقای فلاح معاون محترم فرماندار، رئیس کمیسیون نظارت شهرستان ،  رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحایه املاک در محل اتاق اصناف برگزار گردید.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید آغاز شد.ابتدا آقای خلیلی رئیس کمیسیون نظارت در خصوص ویژگی های شهرستان میبد از لحاظ فرهنگی ، اقتصادی ، بازارو کسب و کار  که این امر باعث جذب نیروی کار از دیگر استانها به شهرستان شده و فرصت ها و مشکلاتی که در برداشته است خواستار همکاری  اصناف در این خصوص شدند.

در ادامه آقای فلاح معاون محترم فرماندار ضمن تشکر از اتاق اصناف در خصوص طرح مدیریت مهاجرین سخنانی در این رابطه ایراد نمود.

وی همچنین این نکته را یاد آور شدند که طرح ساماندهی مهاجرین در سطح کشور تنها درشهرستان میبد در حال اجرا میباشد و باتوجه به اینکه شهرستان میبد در زمینه مهاجرت افراد غیربومی پذیرای قشر کثیری بوده است همکاری هرچه بیشتر واحدهای صنفی مشاورین املاک را جهت تکمیل فرم تغییر محل سکونت افراد غیربومی  را خواستار شد و توضیحاتی درباره شروع طرح که از تابستان سال جاری بوده ودستگاه های اجرایی(اتاق اصناف ،آموزش و پروش ، شبکه بهداشت ، کارخانجات) که فرم های مربوطه را تحویل گرفته اند ملزم به تکمیل ، تحویل و ثبت آن در سامانه مشخص شده میباشند و این طرح باید تا پایان اسفندماه ۹۳ به طور کامل اجرایی شود.

در ادامه آقای جلیل خادم زاده رئیس اتاق اصناف ضمن خوش آمدگویی در مورد ضرورت ثبت مشخصات افراد غیربومی به طور کامل تذکراتی را داد و حاضرین در این زمینه نظرات خود را عنوان نمودند.

همچنین آقای شجاع زارعی معاون محترم اتحادیه جهت همکاری درتکمیل فرم های مربوطه به واحد صنفی املاک معرفی گردید.

ضمنا آقای فلاح رئیس محترم اتحادیه املاک نیز قول پیشگیری موضوع تا نتیجه کامل را داد.

z (1) z (2) z (3) z (4) z (5)