اجازه‌ساخت پایانه‌مسافربری درپی اعتراضات‌اخیر مسئولین‌میبد/ توقف سایر پروژه‌ها

همچنین مسئولان میبدی، متقابلا یکی از پروژه‌های عمرانی شهرستان همجوار در منطقه مذکور را تعطیل نموده‌اند. گفته می‌شود اخیرا استانداری یزد مقرر نموده تا در این محدوده فعلا پروژه‌ای آغاز نشود و پروژه‌های دیگر نیز متوقف شود و صرفا دو پروژه‌ای که تعطیل شده بود ادامه یابند.

شنیده‌های خبرنگار “میبدما”، حاکی از آن است که طی روزهای اخیر، برخی از مسئولین شهرستان همجوار مانع از آغاز احداث پایانه مسافربری شهرستان میبد شده‌اند.

به گزارش “میبدما”، این اقدام مسئولین شهرستان مذکور، اعتراض جدی مسئولان میبدی از جمله اعضای شورای شهر میبد و فرماندار میبد را برانگیخته و آنان برای پیگیری این موضوع به استانداری و حتی وزارت کشور نیز مراجعه کرده‌اند.

همچنین مسئولان میبدی، متقابلا یکی از پروژه‌های عمرانی شهرستان همجوار در منطقه مذکور را تعطیل نموده‌اند.

گفته می‌شود اخیرا استانداری یزد مقرر نموده تا در این محدوده فعلا پروژه‌ای آغاز نشود و پروژه‌های دیگر نیز متوقف شود و صرفا دو پروژه‌ای که تعطیل شده بود ادامه یابند.

مقامات و مسئولان شهرستان میبد در گفتگو با “میبدما”، از تمام مردم نجیب و انقلابی شهرستان میبد خواسته‌اند تا آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند تا ضمن گرفتن بهانه از افراد خرابکار و ماجراجو، پیگیری تمام عیار حل این مسئله از مجاری اداری امکانپذیر شود.