برگزاری جلسه شورای عالی بسیج میبد با حضور آیت‌الله اعرافی+ تصاویر

آیت الله اعرافی ضمن خیرمقدم به حضار محترم، یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید الله دادی را گرامی داشتند و طی سخنانی ویژگیها و اخلاق و منش یک بسیجی کامل را برشمردن.

  • خبرنگار: عبدالرضا زارعی

به گزارش “برج نیــوز” جلسه شورای عالی بسیج میبد صبح امروز در بیت آیت الله اعرافی و با حضور ایشان برگزار گردید .

در این جلسه که به میزبانی آیت الله علیرضا اعرافی برگزار گردید امیر فلاح فرمانده سپاه میبد و جمعی از بسیجیان و مسئولین پایگاهها و حوزه های بسیج شهرستان میبد حضور داشتند.

رئیس گردان عاشورای میبد گزارش کاملی از اقدامات انجام شده شامل آموزش ۵۲۶ بسیجی، در زمینه های مهارتی مانند کار با دوشکا تیربار و… و اقدامات دیگر ارائه نمود و گفت: قرار است در راستای آموزش بیشتر، اعضای این گردان به مانوری که در آینده در جنوب کشور برگزار میگردد شرکت نمایند.

آیت الله اعرافی ضمن خیرمقدم به حضار محترم، یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید الله دادی را گرامی داشتند و طی سخنانی ویژگیها و اخلاق و منش یک بسیجی کامل را برشمردن.

ایشان گفتند: شرایط توفیق در همه اعمال توجه دائم دل به حق است و همانطور که در قرآن کلمه استعاذه آمده یعنی اینکه انسان تا خطری را حس می کند به سوی پناهگاه امن خدا می رود لحظه لحظه زندگی ما هم باید با استعاذه باشد اگر ما دائم در خطر باشیم باید به خدا پناه ببریم.

وی افزود: بسیجی واقعی کسی است که بیدار و بصیر باشد هریک از شما بسیجیان باید در لباس و خدمت و بسیج از درون بیرون جامعه را پایش کنید.

ایشان در مورد ایام الله دهه فجر نیز گفتند: باید این روزها به خوبی تداعی کننده روح انقلاب باشد تا مردم و بخصوص نسل جدید با این ایام اشنایی بیشتری داشته باشتند.امروزه جریانات جهانی به گونه ای است که باید روحیه و حس انقلابی با عقلانیت درست در دل بسیجی موج بزند تا بتواند با این جریانات مقابله کند.

وی افزود: یکی از مهمترین کانونهای رشد دهنده و هدایت کننده انسان نهاد خانواده است اگر شما بسیجیان این حریم را حفظ نمائید بسیاری از مشکلات ما به جد حل می شود. سپاو و بسیج باید محبوب بین جامعه باشد و ضمن اینکه وابسته به قانون باشد باید به گونه ای عمل کند که اگر روزی بسته شود مردم نگزارند.این پایگاهها باید جائی برای معالجه آسیبهای اجتمائی باشد جلوگیری از ورود و فعالیت غریبه های خلافکار، ازدواج و مبارزه با فضای مجازی و ماهواره های زیان ده ، جذب حداکثری و رویش جوانان خلاق و خوشفکر از عمده وظایف پایگاهها باشد.

watermarked-DSCF3470 watermarked-DSCF3472 watermarked-DSCF3473 watermarked-DSCF3474 watermarked-DSCF3475 watermarked-DSCF3476 watermarked-DSCF3477 watermarked-DSCF3478 watermarked-DSCF3481 watermarked-DSCF3489 watermarked-DSCF3490 watermarked-DSCF3492 watermarked-DSCF3493 watermarked-DSCF3494 watermarked-DSCF3495 watermarked-DSCF3496 watermarked-DSCF3497 watermarked-DSCF3498