درخواست مردم میبد از رییس دفتر مقام معظم رهبری + تصاویر

جمعی از مردم شهرستان میبد با امضاء طوماری خطاب به ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری، خواستار تداوم مسئولیت آیت الله اعرافی به عنوان امامت جمعه شهرستان میبد و اقامه نماز جمعه توسط ایشان شدند.

جمعی از مردم شهرستان میبد با امضاء طوماری خطاب به ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری، خواستار تداوم مسئولیت آیت الله اعرافی به عنوان امامت جمعه شهرستان میبد و اقامه نماز جمعه توسط ایشان شدند.

به گزارش خبرنگار نارین نیوز، متن این طومار که در حاشیه نماز جمعه شهرستان میبد به امضاء جمعی از شهروندان رسید، به شرح زیر می باشد.

حضرت حجه الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی
ریاست محترم دفتر مقام معظم رهبری
سلام علیکم

با صلوات بر محمد (ص) و خاندان مطهرش و با احترام، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، همان‌گونه که مستحضرید با نظر لطف و عنایت همیشگی و ویژه ولی امر مسلمین جهان و مقام عظمای ولایت و رهبری و حسب‌الامر معظم له، در هفته گذشته حضرت آیت‌الله اعرافی، از علمای فرهیخته عصر حاضر و از مفاخر استان یزد و ریاست جامعه المصطفی العالمیه، امامت جمعه قم را عهده‌دار گردیدند.

خبری است بس مسرت‌بخش برای عموم مردم استان دارالعباده و به‌ویژه شهرستان میبد.

این حسن انتخاب معظم له را به جامعه روحانیت معزز، به مردم انقلابی استان دارالعلم قم و حوزه مقدسه علمیه تبریک و شادباش میگوییم. امید آنکه حضرت ایشان که شهره به، تعهد، تدین، علم، ساده زیستی، تواضع، ‌مردمی بودن و… (همانند پدر و آباء و اجداد خویش) بوده،‌ همواره در مسیر انقلاب قرار داشته و در همه حال رهروی صدیق مقام عظمای ولایت بوده، تحت توجهات مقام معظم رهبری (دامت ظله العالی)، همچنان در حوزه نشر علم و پرورش عالمان دینی و خلق خطابه‌های علی (ع) وار بیش‌ازپیش مؤید و منصور باشند، انشاءا…

این‌جانبان امضاکنندگان این مرقوم، (مسئولین، مدیران، روحانیون، فرهنگیان و عموم مردم میبد)، از محضر مبارک مقام عظمای ولایت استدعا داریم الطاف و عنایات خویش را نسبت به مردم شهیدپرور دیار زادگاه حضرت آیت آ… العظمی حائری مستدام داشته، و ما را مشمول دریافت فیوضات معنوی و حمایت‌های فرزند صالح مرحوم حضرت آیت آ… اعرافی (ره) در مسئولیت خطیر نمایندگی معظم له و امامت جمعه شهرستان و اقامه نماز جمعه (ولو به‌صورت متناوب) بفرمایند.

خالصانه از بذل عنایات و توجهات ولی امر مسلمین جهان و رهبری جمهوری اسلامی ایران، سپاسگزاری نموده و طول عمر معظم له، همراه با پیوند انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت صاحب‌الامر (عج) را از ایزد منان مسئلت داریم.

طومار (1) طومار (2) طومار (3) طومار (5) طومار (6) طومار (7) طومار (8) طومار (9) طومار (10) طومار (11) طومار (12) طومار (13) طومار (14)