با دشمن طرفیم نه با پسرخاله!

صابر آقایی میبدی

  • صابر آقایی میبدی

اعلام می کنم که این مطلب سنگ نیست تا بعدا اگر رفاقتهای برخی از رجل اینطرف آبی با آنطرف آبی از میان رفت و زبانم لال و گوش شیطان کر مذاکرات به نتیجه ای نرسید نگویند مقصر اینها هستند که سنگ اندازی کرده اند!

 خواهش می کنم از اینکه جسارتا اظهارنظر می کنم دلسرد نشوند ، زیرا من شناسنامه دارم! و اگر در ردیف اعلی حضرتان نیستم، امید دارم حداقل مرا به جهنم نفرستند و با روحیه اعتدال به رفع مشکلات مملکتی بپردازند!

حرفم این است:

آمریکا دشمن اسلام و مسلمین است، شیطان بزرگ است، آدم کش است، منفعت طلب است، دوستی اش نابود کننده است، فقط قدرت می شناسد و سلطه…

در کدام خط از تاریخ پیامبران، امامان، انقلاب، امام خمینی و شهدا رویاروشدن با دشمنان به سبک قدم زدن و “خنده های جان مادرت با ما به  از این باش” و اینچنین رفتارهای رفاقتی توصیف شده است؟!

رییس جمهور عزیز، شما رییس یک جمهوری و از تریبون یک ملت بیان حرف می کنید. اگر کسی به پیامبرمان توهین کرد بجای اینکه بگویید: “این حرکتها زشت است”، از طرف من بگویید:”ما توهین کنندگان را به خاک سیاه می نشانیم!”

یادمان نرود: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. خداکند راه ما همان راه دوستی با دشمنان نباشد چراکه عربستانی ها و امارات ها به جایی رسیده اند که برای کشورشان نه دین را باقی گذاشته اند و نه دنیایی با انسانیت.

ان شالله به برکت ایام الله دهه فجر، یادی از انقلاب و امام و شهدا کنیم و عبرت بگیریم…