آیا باورتان می‌شود که این تابلوها در میبد نصب شده است؟! +تصاویر

اما آنچه که تعجب هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد، تابلوهایی است که جدیدا در دو شهرک یاد شده توسط بخشداری میبد نصب شده است؛ تابلوهایی که قرار بوده راهنمای مردم برای مسیریابی باشند حالا تبدیل به بلای جان آنان شده

وقتی در انتهای شهرک شهداء پای در مناطقی چون شهرک امام علی(ع)، شهرک امام حسن(ع)، منطقه کاشف‌آباد بارجین و … می‌گذاریم، انگار در شهر دیگری پا گذاشته‌ایم.

به گزارش “میبدما”، عدم رسیدگی به وضعیت این مناطق باعث شده تا سیمای شهری نامطلوبی بر آنجا سایه افکند و مردم آن از بسیاری خدمات چون جاده آسفالته، ایستگاه حمل و نقل شهری و… محروم بمانند.

Bas-0134

IMG_0344

IMG_0345

اما آنچه که تعجب هر بیننده‌ای را برمی‌انگیزد، تابلوهایی است که جدیدا در دو شهرک یاد شده توسط بخشداری میبد نصب شده است؛ تابلوهایی که قرار بوده راهنمای مردم برای مسیریابی باشند حالا تبدیل به بلای جان آنان شده، آن هم به خاطر ساخت بسیار شگفت‌انگیز و غیراصولی آنها.

ماجرا از این قرار است که تابلوهای حاوی نام کوچه‌ها و خیابانها معمولا به لوله‌هایی با طول بیش از دو متر در محلی استاندارد نصب می‌شوند اما بخشداری مرکزی میبد در اقدامی عجیب و سوال برانگیز، طول این لوله‌ها را در اندازه‌ای در حدود یک متر در نظر گرفته؛ به گونه‌ای که اگر یک فرد بالغ با قد متعارف و معمولی کنار آن بایستد، طول این تابلو تا کمر یا سر آن فرد خواهد بود.

Bas-0136

Bas-0137

IMG_0347

Bas-0133

ساخت این تابلوها با این وضعیت علاوه بر آنکه آن را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار می‌دهد تا آن را وسیله تفریح و بازی قرار دهند، باعث شده تا بسیاری از اهالی این محل که در حین پیاده‌روی نگاهشان به سمت پایین است، از ناحیه سر با این تابلوها برخورد کنند و دچار جراحت شوند.

Bas-0138

IMG_0349

Bas-0147

IMG_0348

تفریح کودکان با این تابلوها نیز باعث شده تا آنان به سبک برخی فیلمهای طنز تابلو را به سمتهای مختلف بچرخانند تا با سرگشتگی عابران، لحظات طنزآمیزی برای خود رقم بزنند.