هدف اصلی فرانسه و کشورهای غربی ترویج اسلام‌هراسی بین ملتهاست

با مهاجرت معکوس صهیونیست ها به کشورهای اروپایی که بخاطر ناامنی که در فلسطین اشغالی وجود دارد خود آنها با این اقدامات می خواهند کشورهای اروپایی را ناامن جلوه دهند تا به این طریق جلوی مهاجرت ها را بگیرند.

حجت الاسلام محمد اعرافی با محکوم کردن اقدام موهن مجله مبتذل فکاهی و طنزنویس فرانسه در اهانت به پیامبر عظیم الشان انقلاب گفت : هدف اصلی این بوق های تبلیغاتی و اهانت فرانسه و کشورهای غربی به مقدسات مسلمانان ، ترویج اسلام هراسی در بین ملت هاست .

به گزارش میبد آدینه ، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بوق های تبلیغاتی غرب در حمله به دفتر مجله مبتذل و فکاهی و ظنزنویس فرانسه و کشته شدن ۱۲ نفر در این رویداد ؛ گفت : موضع ما درباره این حادثه موضع انسانی است و جان هر انسانی چه در عراق و سوریه و چه در هر نقطه ای از جهان محترم است .

حجت الاسلام محمد اعرافی در ادامه با محکوم کردن اقدام موهن مجله مبتذل ، فکاهی و طنزنویس فرانسه در اهانت به پیامبر عظیم الشان انقلاب گفت : هدف اصلی این بوق های تبلیغاتی و اهانت فرانسه و کشورهای غربی به مقدسات مسلمانان ، ترویج اسلام هراسی در بین ملت هاست .

خطیب جمعه موقت میبد ، اقدام موهن مجله شارلی ابدو در کشیدن کاریکاتور پیامبر اسلام را بازی کردن با آتش و مقدسات میلیاردها مسلمان خواند و تصریح کرد : این حرکات موهن به خاطر موج اسلام خواهی و روی آوردن جوانان به اسلام است .

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه همه جهانیان بیدارند و دست استکبار و صهیونیست ها را خوانده اند ، اهانت به وجود مقدس پیامبر اسلام را محکوم کرد و افزود : به فضل الهی و با هدایت ها و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب این راه را ادامه خواهیم داد .

وی با اشاره به ادعای فرانسه در احترام به آزادی بیان گفت : فرانسه چگونه از آزادی بیان دم می زند در حالی که با افشاء یکی از مجلات فرانسه از ارتباط غیر اخلاقی رئیس جمهورش ، مسئول مجله را راهی زندان می کند بنابراین این ها همه فریب دادن ملت هاست اما ملت های اسلامی بیدارند و بیداری اسلامی موج آفرین شده است.

خطیب موقت نماز جمعه میبد با اشاره به افشاء چهره غرب نسبت به ملتها از سوی اسنودن کارمند آژانس امنیت ملی امریکا گفت : بر اساس یکسری اطلاعات بسیار سری و محرمانه ای که اسنودن از فعالیت های غیر انسانی کشورهای غربی علیه ملتها افشا کرده است ؛ پشت صحنه اهانت به پیامبر عظیم الشان انقلاب و همه این جنایت ها و عوام فریبی ها خود صهیونیست ها و کشورهای غربی هستند.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه گروه های تروریستی داعش و تکفیری دست پرورده صهیونیست ها و امریکاییها هستند تصریح کرد : با مهاجرت معکوس صهیونیست ها به کشورهای اروپایی که بخاطر ناامنی که در فلسطین اشغالی وجود دارد خود آنها با این اقدامات می خواهند کشورهای اروپایی را ناامن جلوه دهند تا به این طریق جلوی مهاجرت ها را بگیرند.

وی با مضحک خواندن تظاهرات ضد تروریستی و پیشگامی رئیس رژیم صهیونیستی در این تظاهرات گفت : چگونه رژیمی که خود پدید آورنده گروه تروریستی داعش است می تواند مدعی مقابله با تروریسم باشد.

حجت الاسلام اعرافی در بخش دوم از سخنان خود با تشریح بیست و ششم دی ماه سالروز فرار محمدرضا پهلوی گفت : این سفاک در سال ۵۷ بعد از ظلم های فراوان و به باد دادن استقلال و آزادی میهن اسلامی ، فشارها و استبداد و خفقان و بی اعتمادی به استعدادهای درونی و با کشتارهای فراوانی که انجام داد از کشور فرار کرد.

امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه این عاقبت هر سفاکی است که در مقابل ملت ، اسلام ، شیعه و مراجع و رهبری باایستد افزود : نسل نوجوان و جوان باید با تاریخ انقلاب و عوامل فرار شاه آشنا شوند.

خطیب موقت جمعه میبد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بعضی ها می خواهند تاریخ انقلاب را تحریف و به فراموشی بسپارند تصریح کرد : وظیفه همه ماست که تاریخ را برای نسل آینده بازخوانی کنیم و عوامل شکل گیری انقلاب و سقوط شاه را به نسل نوجوان و جوان تبین کنیم .

وی با تاکید بر اینکه اگر تاریخ انقلاب تبین نشود ؛ جوانان ما هویت واقعی انقلابی خودشان را نخواهند داشت افزود : خانواده ها باید ارزشها و آرمانهای انقلاب را به فرزندان خود بیاموزند.

حجت الاسلام اعرافی در ادامه با تحلیل سقوط رضاخان سفاک و رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را حادثه هفده شهریور و تظاهرات های مردم در تاسوعا و عاشورای ۵۷ دانست و گفت : این تظاهرات ها پایه های رژیم دیکتاتوری رژیم سفاک پهلوی را به لرزه در آورد.

امام جمعه موقت میبد روحیه دیکتاتوری و بلند پروازی را یکی دیگر از عوامل سقوط این سفاک تاریخ برشمرد و گفت : عقده خود بزگ بینی و بی توجهی به استعدادهای درونی ملت باعث شد که وی از چشم مردم بیافتد .

وی بی اعتقادی مذهبی و باز گذاشتن فساد و بی بندباری به روی مفسدین ، تضییع بیت المال و حرص به مال دنیا را از دیگر عوامل سست شدن پایه های حکومت شاهنشاهی برشمرد .

حجت الاسلام اعرافی در ادامه بیست و هفتم دی ماه سالروز شهادت مرحوم شهید نواب صفوی را گرامی داشت و گفت : شهید نواب صفوی از پیشگامان انقلاب اسلامی بود که در کنار همرزمان فداکارش ، با خون خود ، درخت انقلاب را بارور کرد.