آرمان ما سانتریفیوژ نیست، بلکه نابودی کاخ سفید و صهیونیسم است/ کسانیکه ۲۸ صفر به شکار می‌روند و در عاشورا اسکی روی آب می‌کنند، می‌خواهند زمام امور ما را به دست بگیرند

وی اضافه کرد: ما آسیب و سختی زیادی کشیدیم اما خداوند پاداش تلاش‌های ما را می‌دهد و اینکه کشوری که زیر دست و پای استعمار بود و ۶ میلیون بشکه نفت این کشور را می‌بردند، امروز با ۸۰۰ هزار بشکه نفت ۳ برابر آن جمعیت را اداره می‌کند، این حاکی از پاداش خداوند است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آرمان ما سانتریفیوژ نیست، بلکه نابودی کاخ ستمگران و کاخ سفید آمریکا و محو صهیونیسم است.

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مجمع عالی بسیج پیشکسوتان که صبح امروز در مجموعه فرهنگی ۵ آذر سازمان بسیج برگزار شد با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید گفت: این جمعی که امروز توفیق همراهی با آنها را داریم همان کسانی هستند که قرآن می‌فرماید مردانی از مومنین در عهد خود با خدا صداقت پیشه کردند و برخی نیز در انتظار شهادت هستند و این عهد را تغییر نمی‌دهند.

farhangnews_104972-297811-1418127740
نقدی ادامه داد: گذر زمان از شور انقلابی و جهادی امام راحل (ره) کم نکرد بلکه این روحیه را در ایشان افزایش داد. بیانیه‌های سال‌های آخر عمر امام بسیار آتشین‌تر از بیانیه‌های دوره جوانی جسمی ایشان است و این مسئله در صفحات نخستین و اوراق پایانی صحیفه نور کاملا مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: انقلابیون قلابی که خود را برای به دست آوردن ریاست و ثروت در صف انقلاب جا زدند امروز با افزایش سن و با نام عقلانیت و خردگرایی حرف‌های سازشکارانه می‌زنند و معتقدند که مبارزه باید تعطیل شود و انتظار هم دارند که ما زمام امورمان را دست آنها بدهیم. کسانی که در روز ۲۸ صفر به شکار می‌روند و در روز عاشورا اسکی روی آب می‌کنند می‌خواهند زمام امور ما را به دست بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جمله‌ای از امام راحل (ره) که فرمودند تا ظلم و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم، یادآور شد: آرمان ما سانتریفیوژ نیست، آرمان ما نابودی کاخ ستمگران و کاخ سفید آمریکاست، آرمان ما محو صهیونیسم است و هر که به این آرمان اعتقاد ندارد و تلاش می‌کند به نام خردگرایی روی این آرمان‌ها خط بکشد صادقانه بگوید که من انقلابی نیستم. اما ما اگر همه موهایمان سفید شود برای این آرمان تلاش می‌کنیم و مسئولیت ما تعطیل‌بردار نیست.

وی اضافه کرد: ما آسیب و سختی زیادی کشیدیم اما خداوند پاداش تلاش‌های ما را می‌دهد و اینکه کشوری که زیر دست و پای استعمار بود و ۶ میلیون بشکه نفت این کشور را می‌بردند، امروز با ۸۰۰ هزار بشکه نفت ۳ برابر آن جمعیت را اداره می‌کند، این حاکی از پاداش خداوند است.

نقدی تاکید کرد: مردم غزه ۱۰ سال است که در محاصره به سر می‌برند و برای ورود لباس، پوشاک و غذا کنترل می‌شوند و از لحاظ جغرافیایی نیز این محدوده به اندازه شرق تهران هم نیست اما در ۳ عملیات مختلف پوزه صهیونیست‌ها را به خاک مالیدند و این پیروزی کمی نیست. بنابراین ما حجتی نداریم که بخواهیم مبارزه را کنار بگذاریم.