تجلیل وزیر بهداشت از سه فوق تخصص افتخار آفرین میبدی

گفتنی است خانم‌ها دکتر ریحانه عزیزی و فاطمه اسادات آقایی و آقای رضا دهستانی از جمله برگزیدگانی بودند که برای شهرستان میبد افتخار کسب کردند و در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

مراسم اختتامیه شصتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و تقدیر از برگزیدگان با حضور وزیر بهداشت ۱۹ شهریورماه در تالار امام خمینی (ره) دانشکده پزشکی برگزار شد.

در انتهای مراسم مذکور با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت ، دکتر عین اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت ، دکتر قانعی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه ، دکتر سیم فروش استاد پیشکسوت دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی  از نفرات برتر شصتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی تقدیر شد.

 گفتنی است خانم‌ها دکتر ریحانه عزیزی و فاطمه اسادات آقایی و آقای رضا دهستانی از جمله برگزیدگانی بودند که برای شهرستان میبد افتخار کسب کردند و در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

آقای رضا دهستانی دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی‌یزد و دارای بورد تخصصی بیماری‌های داخلی از دانشگاه شهید صدوقی یزد می‌باشد. وی نفر اول بورد فوق تخصص بیماریهای نفرولوژی –بیماری‌های کلیه-از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی مدتی را به عنوان طرح تخصص در شهرستان طبس مشغول به خدمت بوده است.

خانم فاطمه السادات آقایی میبدی دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی یزد و دارای بورد تخصص در بیماری‌های داخلی از دانشگاه علوم پزشکی یزد می‌باشد. ایشان در آزمون بورد فوق تخصص سال جاری حایز رتبه اول در بیماریهای ریه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده است. ایشان مدتی را به عنوان طرح در میبد و شهرستان حاجی آباد بندرعباس به خدمت مشغول بوده و در حال حاضر در مرکز فوق تخصص درمان سل و بیماری‌های ریوی مسیح دانشوری تهران وابسته به دانشگاه شهیدبهشتی مشغول به فعالیت هستند.

خانم ریحانه عزیزی دانش آموخته رشته پزشکی دانشگاه آزاد یزد و دارای بورد تخصص در بیماریهای داخلی از دانشگاه شهید صدوقی یزد می‌باشد. ایشان حاپز رتبه دوم طرح فوق تخصص بیماریهای غدد درون‌ریز و متابولیسم از دانشگاه تهران در سال جاری می‌باشد. وی مدتی را در قالب طرح در بیمارستان امام جعفر صادق میبد گذرانده است و در حال حاضر در بیمارستان امام خمینی تهران به فعالیت مشغولند