مراسم بزرگداشت ۹دی در مسجد دوازده امام محمودآباد برگزار شد +عکس

در جواب کسانی که مدام می گویند چرا بحث فتنه را تمام نمی کنید و به آن دامن می زنید گفت: چون فتنه تمام نشده است و دشمنان ایران و منافقان داخلی می خواهند به هر طریق ممکن و در هر زمانی به کشور و جمهوریت نظام ضربه وارد کنند و اگر یاد فتنه خاموش گردد فتنه گران جان دوباره میگیرند.

مراسم گرامیداشت نه دیماه ۱۳۸۸ در مسجد دوازده امام (ع) محموداباد برگزار گردید

در این مراسم آقای محسن دهقانی، کارشناس مسائل سیاسی در مورد فتنه ۸۸ و عواقب و دستاوردهای ان و نقش موثر مردم سخنانی ایراد نمودد.

وی جنس واقعه ۹ دی را عاشورایی دانست و گفت مبدا و منشا آن همان حرکت اباعبدالله می باشد که تا الان ادامه دارد.

وی در ادامه با نشان دادن کلیپی از مسائل پیش آمده بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸، پایه گذاری این فتنه شوم را از سالها قبل دانست و به نوشته ای از سایت وزارت امور خارجه انگلیس در ایران استناد کرد که در ان به توریستهایی که قرار بود به ایران بیایند هشدار داده بود که شاید در انتخابات آتی ( خرداد ۱۳۸۸ ) اتفاقاتی در ایران رخ بدهد.

وی در ادامه با پخش پاورپیتی به سخنانی از سیاستمداران کشورهای مختلف اشاره کرد که در این سخنان تمام آنها به همکاری و همراهی فتنه گران در داخل ایران اشاره داشتند و هدف این فتنه را براندازی نظام جمهوری اسلامی میدانستند.

آقای دهقانی به نقش مردم در حماسه نهم دیماه و حضور کم نظیر تمام اقشار مردم دراین راهپیمائی عظیم اشاره می کرد و حضور، بیداری و صلابت مردم را سدی محکم در برابر توطئه فتنه گران دانست و در جواب کسانی که مدام می گویند چرا بحث فتنه را تمام نمی کنید و به آن دامن می زنید گفت: چون فتنه تمام نشده است و دشمنان ایران و منافقان داخلی می خواهند به هر طریق ممکن و در هر زمانی به کشور و جمهوریت نظام ضربه وارد کنند و اگر یاد فتنه خاموش گردد فتنه گران جان دوباره میگیرند.

 وی همچنین تصویری را نشان داد که یکی از عوامل فتنه ۸۸، اخیرا همراه با مسئولین شهرستان در حال بازدید از آثار تاریخی میبد بود.

سپس مجلس با مرثیه سرایی برادر زارعی به مناسبت رحلت آمام حسن عسکری (ع) خاتمه یافت.

watermarked-DSCF3047

watermarked-DSCF3050

watermarked-DSCF3083

watermarked-DSCF3090