پایگاه اطلاع‌رسانی “محمود آباد ما” رسما افتتاح شد +عکس

“محمودآبادما” از سال ۱۳۸۹ توسط جمعی از جوانان ارزشی و انقلابی محمودآباد به صورت وبلاگ فعال شد و خوشبختانه در حال حاضر و با همت و پشتکار آقای محسن نقیبی، ظرفیت تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاع رسانی را پیدا کرده است.

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک ربیع الاول، سایت خبری تحلیلی “محمودآبادما” با هدف اطلاع‌رسانی صحیح و انجام رسالت رسانه‌ای خود در جهت بالا بردن آگاهی مردم و زمینه سازی جهت تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم راه اندازی گردید.

watermarked-DSCF3001

این مراسم با حضور برخی از مسئولین شهرستان میبد و بسیجیان محمودآباد در پایگاه شهید رجایی این محله برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، قنبر زارعی -مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی محودآباد- ضمن خوشامد گویی به حضار، از اهمیت رسانه و فضای مجازی در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی سخنانی ایراد نمود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن و عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پزوهشی امام خمینی، در رابطه با نقش یک وبسایت فعال و انقلابی در جامعه امروزی و اثرگزاری آن  بر دل و قلب جوانان جامعه سخنانی ایراد نمود.

watermarked-DSCF3023

وی ضمن تشکر از مسئولین پایگاه خبری “محمودآبادما” از ارزش کار آنها و وظیفه سنگینی که در راه این، رسالت عظیمی بر دوش دارندگفت و گفت: هزینه و نیرویی که دشمن جهت تغییر افکار و عقابد جوانان ایرانی نسبت به اسلام و انقلاب انجام می دهد به مراتب بیشتر از چیزی است که ما در مقابل انجام میدهیم؛ بنابراین باید بیشترین دغدغه شما تبیین اسلام ناب محمدی(ص) و صدور انقلاب اسلامی به آنطرف مرزها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی رئیس دفتر امام جمعه میبد نیز طی سخنانی افتتاح سایت و حلول ماه ربیع الاول را تبریک گفت و به بیان نکاتی درباره اخلاق رسانه پرداخت.

watermarked-DSCF3032

در پایان این مراسم، مدیر مسئول شبکه مجازی میبدما در باره چگونگی راه اندازی این مجموعه و زیرمجموعه های محله ای این سایت توضیحاتی ارائه نمود و گفت: “محمودآبادما” از سال ۱۳۸۹ توسط جمعی از جوانان ارزشی و انقلابی محمودآباد به صورت وبلاگ فعال شد و خوشبختانه در حال حاضر و با همت و پشتکار آقای محسن نقیبی، ظرفیت تبدیل شدن به یک پایگاه اطلاع رسانی را پیدا کرده است.

وی از تمامی نیروهای بسیجی و انقلابی محمودآباد درخواست کرد تا با پیشنهادات و ارسال مطالب تولیدی به مسئولین سایت محمودآباد یاری برسانند.

“محمودآبادما” بر این باور است که شهرستان باستانی میبد به عنوان استراتژیک‌ترین شهرستان استان یزد، دارای مردمانی سختکوش و فرهیخته، عالمان، اساتید و نخبگان فراوان همچون خواجه رشید الدین و آیت الله حایری و آیت الله اعرافی و … می باشد؛ از این رو نیازمند رسانه‌هایی انقلابی در تراز این پتانسیل و شاخصه می باشد. بنابراین “محمودآبادما” تلاش خواهد نمود که با اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف وگسترش خبر محله محمودآباد در راستای پیشرفت شهرستان در حد و اندازه خود ظاهر شود تا که انشاءالله بتواند با نقد و انتقاد خیرخواهانه به راه خود ادامه دهد.

آدرس سایت : mahmoodabad.com / mahmoodabadema.com / mahmoodabadema.ir / mahmoodabad.ir

“مخاطبین این رسانه می‌توانند جهت ارتباط با تحریریه پایگاه خبری تحلیلی ” محمودآبادما” و هم‌چنین ارسال اخبار، فیلم، تصاویر، تاریخ شفاهی و رویدادهای محله محمودآباد و شهرستان میبد، از طریق آدرس ایمیل info@mahmoodabad.com و یا شماره تماس ۰۹۱۳۱۵۲۰۱۳۲اقدام فرمایند.

watermarked-DSCF3007

watermarked-DSCF3009

watermarked-DSCF3012

watermarked-DSCF3013

watermarked-DSCF3016

watermarked-DSCF3023

watermarked-DSCF3024

watermarked-DSCF3027

watermarked-DSCF3040