ارتش ۲۰ میلیونی امام خامنه‌ای

مصطفی قاسمی پور

  • مصطفی قاسمی پور

۱) روزهای داغ تابستان سال ۵۳هجری شمسی شهر مشهد ممزوج شده با رمضان. مسجدی تقرببا نیمه کاره میزبان روحانی جوان لاغر اندامیست که برخلاف تمام منبریها روی منبر نمیرود، جلساتش ظهرها منعقد و بعد گذشت چند روزی گنجایش مسجد جواب مخاطبین را نمیدهد، کوچه های اطراف و البته گاراژ پشت مسجد نیز میزبان اهل مشهد میشود. تاریخ نوشته : خطیب گرچه جوان است اما پیر مبارزه

۲) برای بار ششم ساواک دستگیرش میکند، تبعید، تهدید، تطمیع و … برای مهار او فایده نداشته و به اذعان دستگاه مخوف اطلاعات امنیت آنروزها در یک جمله تعریف میشود: هیچ روشی برای مهار او نیست! او با تاریخ مبارزه قد میکشد و جغرافیای استقامت در پس نخوابیدنش به بلوغ میرسد.

۳)سالها کتک خوردن و فرار و تبعید و آوارگی و فقر و.. او را رسانده است به بهمن ۵۷: هرچقدر اصرار کردیم از مشهد به تهران بیاید نیامد تا اینکه امام خود شخصا او را مامور کرد که تکلیف در آمدن به پایتخت است.

۴) دهه ۶۰ پر است از تلخ و شیرین مقاومت و استخوان در گلو بودنش. از پذیرفتن جام زهر گونه نخست وزیری که صبغه اش معلوم بود تا حضور در خط مقدم تا جانبازی در بمب گذاری تا خطبه های داغ نماز جمعه تا سفرهای خارجی عزت مندانه و.. . و البته تا خواندن وصیت نامه امام روح الله.

۵) بار سنگین و گران سنگ را که بر دوشش گذاشتند نیمی از کشور ویرانه جنگ بود و هزاران جوان وطن در اسارت بعث. مارش تهاجم فرهنگی همزمان با چرخش خواص بی خاصیت نواخته شد و در شرایط سخت و طاقت فرسا پا در دهه دوم عمر انقلاب گذاشت.

۶) صدام که به کویت حمله کرد مصرانه از او خواستند بدین نبرد ورود پیدا کند. دهها دلیل عقلی و تخصصی از دهها مشاور و فرمانده برای این ورود نقل شد: اما او میدید در خشت خام آنچه که دیگران در آینه نمیدیدند.

۷) قائله کوی دانشگاه که پیش آمد ارتش رسانه ای دشمن بوی خر داغ را با بوی کباب غاز اشتباه گرفت و ناقوس پایان انقلاب را زد!. میلیونها عاشق در هیجانی حزن آور چشم به دهان ولی امر بودند: عکس مرا نیز آتش زدند اشکال ندارد / دانشجو فرزند این کشور است/ و چند روز بعد فتنه تو در تو با انگشت اشاره اش دفن شد.

۸) از مجلس ششم گرفته تا صلح سبز تا ماجرای میکونوس تا دهها و صدها بحران داخلی و خارجی دست اشاره اوست که سفینه انقلاب را در اقیانوس پر بلا پیش میبرد.

۹) کار انقلاب به توان بینهایت که نزدیک شد سبز پوشان اموی برگه رای بر سر نیزه کردند برای عقده گشایی از سالها جاه طلبی شان. ملت اما میدانست آنکه باید فرمان دهد، با تدبیری بینظیر از فتنه ای سنگین و غم انگیز ۹دی تاریخی میسازد و ساخت.

۱۰) شبکه تشکیلات پنهانی او ماه به ماه بر قدرتش افزوده میشود از میلیونها شیعه قلب آفریقا که اکثرا محصول دو دهه اخیرند تا باز پس گیری آمریکای لاتین و صد البته تشکیل غرب آسیایی مبتنی بر آرمان لاتظلمون و لاتظلمون.

۱۱) سرباز گوش به فرمانش حاج قاسم نه تنها عراق را داغی بر پیشانی غرب کرد که مردانه وجب به وجب خاک آنرا از تکفیر پس گرفت.

۱۲) سرباز گوش به فرمانش سیدحسن نصرا.. نه تنها داغ از نیل تا فرات بر دل صهیون گذاشت که علی وار رجز مقاومت میخواند.

۱۳) سرباز گوش به فرمانش شیخ قاسم نه تنها خود را مقلد او میداند بلکه داغ بحرین آرام را بر پایگاه پنجم نظامی آمریکا حک کرده است.

۱۴) و کم نیستند از این سربازانش در پاکستان و فلسطین و سوریه و مصر و… .

۱۵) و براستی اگر ۲دهه قبل درگیر جنگی خانمان سوز در حمایت از عراق شده بودیم و یا به افغانستان در جریان شهادت دیپلمات هایمان، حمله کرده بودیم و یا فتنه اسرائیلی ۷۸ و ۸۸ را دفع نکرده بودیم و دست های نامرئی نرم قدرتمان را در جای جای کره خاکی نینداخته بودیم و یا با اقتدا به شعار نه غزه و نه لبنان، فلسطین را رها کرده بودیم و یا بر دهان تکفیریها افسار نزده بودیم و یا تفرقه شیعه و سنی را به وحدت بدل نکرده بودیم و یا هیچ کمکی به الحوثی یمن و یا حزب الله لبنان و یا ارتش سوریه نمیکردیم و یا بجای اعاده اعتبار از مستضعفان آفریقا و آمریکای لاتین دلخوش به لبخند کاخ الیزه بودیم و یا فریاد نمیزدیم غلطی کنید حیفا و تل آویو با خاک یکسان میشود و صدها گزاره دیگر آیا امروز شاهد راهپیمایی قدرتمند ۲۰ میلیونی مسلمانان آنهم در امنیت کامل بودیم؟ اگر اسرائیل تا فرات و نیل را فتح کرده بود و دولت بشار سقوط میکرد و یا با حمایت داهیانه ولی امر مسلمین جهان دولت این جنینی در عراق شکل نمیگرفت و یا مانند مرجعیتی که صدایش از لندن و واشنگتن پخش میشود بر کوس تفرقه با برادران اهل سنت زده بودیم براستی آیا امروز از یاد و نام اربعین چیزی باقی می ماند؟

۱۶) بیخود نیست که تحلیل گر ارشد آمریکایی چند ماه قبل از اربعین اذعان میکند که غرب با ابرحریف بین اللملی روبروست بنام رهبر ایران و مشکل اصلی خود اوست نه هسته ای و حقوق بشر و.. . و چه خوب اصلاح طلب خارج نشین، بهنود اعتراف کرد که مهندسی رهبر ایران دست هایش را در جای جای کره خاکی گسترانده.

۱۷) مردی که ۴۰سال قبل در تابستان داغ مشهد درس تقوا میداد ( کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی) در پس یک اربعین سال استقامت الهی، قدرت تمام عیار اسلام را در اربعین حسین شهید به نمایش میگذارد. او با شجاعت علوی و صبری حسنی و عزتی حسینی از نابودی اسرائیل حرف میزند. عکسهایش زینت بخش موکب هایی میشود که تا همین چند سال قبل محل رژه چکمه آمریکایی بود و در خلال همین قدرت مافوق تصور است که وسط راهپیمایی اربعین جان کری خود را سراسیمه وار به بغداد میرساند.

۱۸) ارتش ۲۰میلیونی که عشق حسین و راه حسین و خون حسین به کربلا کشاند اینک فرماندهی دارد که با اشک های سحرگاهش و هدایت های الهی اش و توکل به خدای احد واحد میرود تا سپیده دم آزادی قدس را نوید دهد. چه بخواهیم و چه نخواهیم!! . اشکالی ندارد بگذار روزنامه های زنجیره ای تیتر و عکسی از این ارتش نیاندازند، خورشید را چه غم از خاک پاشی کودکانه، بلند کن سرت را ای امت خمینی در سراسر گیتی و نظاره کن که روز انتقامی را که نزدیک و نزدیک است.

۱۹) آری نظم نوینی در حال شکل گیری است و پوسته گندیده ایسم های مادی به شکست خورده. اینجا در قرن ۱۵هجری قمری نظمی دیگر در حال شکل گیری است که بنا بر سنت حق مرکزش کربلاست و عامل وحدت بخشش حسین و هدف کوتاه مدتش قدس و سرانجام کارش ظهور.

134298 134301

۲۰) سلام خدا بر مقتدای نظم جدید و پدید آورنده آن، سلام بر امام ارتش ۲۰میلیونی و سلام بر سیدنا و قائدنا و امامنا خامنه ای.

………………………………………….

ریشه اربعین مقاومت سیدعلی را باید در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی خواند…