میبد به لحاظ صنعت بزرگترین و مهمترین شهر استان یزد می‌باشد

من قبل سفرم به یزد دید و نگاه دیگری نسبت به اینجا داشتم و یزد را بازید کردم و فکر میکردم مهمترین شهر در استان خود شهر یزد باشد لیکن واقعیت امر این است که به این جمع بندی رسیده ام که میبد به لحاظ صنعت بزرگترین شهر و مهمترین شهر استان میباشد

سونگ وونگ یئوب سفیر کره پس از بازدید از شهرستان میبد گفت: اکنون به این جمع بندی رسیده ام که میبد به لحاظ صنعت بزرگترین شهر و مهمترین شهر استان می باشد و در رتبه اول است.

سونگ وونگ یئوب سفیر کره جنوبی پس از بازدید از شهرستان میبد ضمن ابراز خرسندی و تشکر از میهمان نوازی میبدیها گفت: من قبل از سفرم به استان یزد دید و نگاه دیگری نسبت به اینجا داشتم و یزد را بازید کردم و فکر می کردم مهمترین شهر در استان خود شهر یزد باشد لیکن واقعیت امر این است که به این جمع بندی رسیده ام که میبد به لحاظ صنعت بزرگترین شهر و مهمترین شهر استان می باشد و در رتبه اول است.

safir

سونگ وونگ  با یاد آوری اینکه بیش از ۴۰% کاشی و سرامیک در شهرستان میبد تولید می شود گفت: میبد با دارا بودن کارخانه جات متعدد و تولید بیش از ۴۰% کاشی و سرامیک ایران بسیار دارای اهمیت می باشد و من فکر می کنم پتانسیلهای بالقوه ای برای همکاری با این شهر وجود دارد و ضمن اینکه از مکانهای بسیار دیدنی تاریخی و باستانی این شهر بازدید کردیم و خوشحال خواهیم شد که بیشتر روابط مان را در این رابطه ادامه بدهیم.

سفیر کره جنوبی همچنین گفت: بر اساس دیداری که با استاندار یزد داشتیم یکی از پروژه هایی که در استان یزد می رود تا اجرا شود پروژه بندر خشک است و با توجه به موقعیت جغرافیایی یزد که در مرکز ایران قرار دارد  و در شاهراه ریلی و خطوط جاده ای است می تواند این پروژه بسیار مفید باشد.

وی گفت: با بازدیدی که از این شهرستان داشتم و وجود نقاط گردشگری فراوان در زمینه توریست همکاری خوبی خواهیم داشت و در آینده شاهد رشد سفر گردشگران کره ای به شهرستان میبد خواهیم بود.

سونگ وونگ یئوب در حالی که فلاح فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان میبد وی را همراهی می کردند از نارین قلعه، رباط شاه عباسی، چاپارخانه، یخچال خشتی، آب انبار کلار، هتل آبشار و مرکز بزرگ تجاری کاشی و سرامیک شهرستان میبد بازدید نمود.

وی همچنین در ضیافت نهار فرماندار در سفره خانه شاه عباسی میبد شرکت کرد.