مردم باید منت آقای روحانی را بکشند، نه اینکه او منت ما را بکشد!

در واقع منظور سخنگوی کارگزاران، این بوده است که احمدی‌نژاد کشور را به ورطه نابودی کشانده و اکنون مردمی که تنها یک ساعت وقت گذاشته‌اند و پای صندوق‌های رأی رفته‌اند و به حسن روحانی رای داده‌اند، باید منت روحانی را بکشند تا مشکلات معیشتی را رفع کند!

حامیان دولت، در استان سیستان و بلوچستان، یعنی همان استانی که به صورت ویژه بر آن تمرکز کرده‌اند؛ جمع شدند تا درباره انتخابات مجلس آینده و نیز دیدگاه‌های خود سخن بگویند.

به گزارش جهان به نقل از وطن امروز، نکته قابل توجه درباره این همایش اینکه در حالی که دغدغه اصلی این روزهای مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است، حامیان دولت با گارد سیاسی و امنیتی وارد فضای انتخاباتی شده‌اند.

روز جمعه آنان در زاهدان، شهری که مولوی عبدالحمید در آن نفوذ خاصی دارد، برنامه انتخاباتی خود را برگزار کردند. همایشی که سخنران اصلی آن، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران بود، حزبی که هاشمی رفسنجانی را پدر معنوی خود می‌داند و به همین دلیل روابط بسیار نزدیکی با دولت روحانی نیز دارد البته این نزدیکی در اظهارنظرهای مرعشی نیز مشهود بود.

مرعشی در حمایت از حسن روحانی و دولت او به جای آنکه درباره اقدامات دولت برای بهبود اوضاع معیشتی سخن گفته و به دفاع از برنامه‌های اقتصادی دولت بپردازد؛ با تصویر کردن یک چهره دروغین و سیاه از کشور، صراحتا گفت که «مردم باید منت حسن روحانی را بکشند» تا او اوضاع معیشتی را سامان دهد.

این اظهارات مرعشی درحالی است که این روزها افکار عمومی بشدت درگیر موضوع افزایش قیمت نان و نحوه رفتار دولت در این موضوع است. در واقع به نظر می‌رسد به جای آنکه حامیان دولت به دنبال دفاع از برنامه‌های اقتصادی دولت باشند، به نوعی بار دیگر تبختر و خاندان‌سالاری دوران سازندگی را در افکار عمومی زنده می‌کنند.

اما اظهارات مرعشی در این همایش چه بود؟

در این همایش که مرتضی مبلغ، مع%D