شهرداری میبد نسبت به سد معبر توسط افراد مختلف جدی‌تر عمل کند

وی در ارتباط با ورود افراد غیر بومی از طریق اتوبوسهای مسافربری اعلام داشت بر اساس طرح آزمایشی از ورود اتوبوسهایی که مسافر داخل شهری ندارند به صورت آزمایشی از تردد آنها به شهرستان میبد جلوگیری خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد :  در جلسه ای و با حضور فلاح معاون فرماندار میبد راههای پیشگیری از جرائم در شهرستان میبد مورد بررسی قرار گرفت .

Y

وی در ارتباط با ورود افراد غیر بومی از طریق اتوبوسهای مسافربری  اعلام داشت بر اساس طرح آزمایشی از ورود اتوبوسهایی که مسافر داخل شهری ندارند به صورت آزمایشی از تردد آنها به شهرستان میبد  جلوگیری خواهد شد .

وی در خصوص سد معبر در شهرستان میبد  میبد گفت : شهرداری  می بایست با توجه به قوانین کشوری از سد معبر توسط افراد مختلف جلوگیری نماید و نسبت به این امر جدی تر عمل نماید .

در این جلسه حجت الاسلام قانعی دادستان شهرستان نسبت به حوادث ترافیکی و استفاده از کمربند و کلاه ایمنی ابراز نارضایتی نمود و خواستار توجه ویژه به این امر شد . وی با اشاره به حوادث جاده ای و شهری بیان داشت اعمال قانون و استفاده از کمربند ایمنی در جاده ها خوشبختانه در کاهش فوتی ها موثر بوده و می بایست در خصوص استفاده از کلاه ایمنی که منجر به فوت راکبین موتور سوار می شود هم اعمال قانون کرد .