حضور مداح منتسب به جریان شیرازی‌ها در یکی از هیئات میبد +تصاویر

جریان مزدور و تفرقه افکن شیرازی، اخیرا تحرکات پراکنده‌ای را در شهرستان میبد آغاز کرده که هوشیاری بیش از پیش مقامات شهرستان را می‌طلبد. ضمن آنکه مقام معظم رهبری و به تبع آن امام جمعه میبد بارها بر خطرات این جریان برای وحدت امت اسلامی تاکید کرده‌اند.

یکی از هیئات عزاداری میبد در اقدامی سوال برانگیز، اقدام به دعوت از مداح منتسب به جریان تفرقه افکن شیعه و سنی نموده است.

به گزارش “میبدما”، هیئت مذکور پای مداحی را به میبد باز کرده که با اقدامات خود از جریان تکفیری شیعه حمایت نموده و در ایام فاطمیه سال گذشته در کنار پرچم امام حسین(ع) تصاویر بزرگی را از محمد و صادق شیرازی نصب کرده است.

این مداح به همین جا نیز بسنده نکرده و تصاویر مربوط به این ماجرا را روی خروجی سایت شخصی خود قرار داده و هیچ اقدامی برای حذف آن تاکنون انجام نداده است.

همچنین این مداح در برخی از مراسم‌های خود با توهین به مقدسات اهل سنت، تفرقه‌افکنی‌های اشکار و واضحی را بروز داده است. او در شبکه های ماهواره ای وابسته به جریان شیرازی هم اخیرا حضور یافته است.

مداح مذکور اگر چه اخیرا در یک سخنرانی خود را از اتهام ضدانقلاب بودن مبرا دانسته و نسبت به مقام معظم رهبری ابراز ارادت نموده اما نامبرده در همین سخنرانی نه تنها از جریان تکفیری مدعی تشیع ابراز برائت نکرده بلکه در سخنانی عجیب، موضوع وحدت را منحصر در شهرهایی دانسته که جمعیت شیعه و سنی در آن ممزوج هستند(مثل گنبد کاووس)!

گفتنی است جریان مزدور و تفرقه افکن شیرازی، اخیرا تحرکات پراکنده‌ای را در شهرستان میبد آغاز کرده که هوشیاری بیش از پیش مقامات شهرستان را می‌طلبد. ضمن آنکه مقام معظم رهبری و به تبع آن امام جمعه میبد بارها و بارها بر خطرات این جریان برای وحدت امت اسلامی تاکید کرده‌اند.

البته احتمالا متولیان هیات میبدی دعوت کننده از این مداح از سوابق این فرد مطلع نبوده‌اند اما جا دارد تا برای دعوت از مادحین و سخنرانان مختلف، پیشینه آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

  www.ranaei.ir-22 www.ranaei.ir-20