چرخ گوشت دست کودک چهارساله میبدی را بلعید/ گیرکردن سر پسری ۱۲ ساله‌ بین نرده‌های آهنین راه‌پله

دهقانی فرمانده عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در اورژانس بیمارستان امام صادق(ع) مشاهده شد بر اثر بی احتیاطی والدین، دست چپ پسر بچه ای چهار ساله به نام سجاد.د داخل چرخ گوشت خانگی فرو رفته بود.

بی توجهی والدین به اصول ایمنی در استفاده از چرخ گوشت، از بین رفتن انگشتان دست کودک چهارساله را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت ۲۲:۱۵ دیشب(دوشنبه) در پی تماس مسئولان بیمارستان امام جعفر صادق(ع) با سامانه ۱۲۵، و اطلاع رسانی این حادثه دلخراش، ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی میبد بی درنگ آتش نشانان ایستگاه  شماره ۲ را به بیمارستان اعزام کرد.

دهقانی فرمانده عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در اورژانس بیمارستان امام صادق(ع) مشاهده شد بر اثر بی احتیاطی والدین، دست چپ پسر بچه ای چهار ساله به نام سجاد.د  داخل چرخ گوشت خانگی فرو رفته بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از انتقال کودک به اتاق عمل و تحت نظر پزشکان و جراحان متخصص با تجهیزات مخصوص برش، موفق به خارج کردن دست کودک شدند.

وی خاطرنشان کرد: بعلت بروز این حادثه، متاسفانه ۵ انگشت دست چپ این کودک چهار ساله  از بین رفت.

image_gallery

image_gallerبy

imagef_gallery

 *****

 به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، پسر ۱۲ ساله ای ظهر دیروز(دوشنبه)  سر خود را از روی کنجکاوی و بازیگوشی بین نرده‌های فلزی راه پله ساختمان کرده و هنگامی که می‌خواست خود را رها کند، موفق به این کار نشد.

با سر و صدای این پسر بچه والدین متوجه حادثه شدند و وقتی که تلاش والدین برای نجات این کودک به جائی نرسید، با تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی میبد در خواست کمک کردند.

آتش نشانان  ایستگاه مرکزی با هماهنگی ستاد فرماندهی عملیات،بلافاصله به محل حادثه درخیابان معلم، کوچه شهید وهابی شتافته و با تجهیزات نجات و ابزار های هیدرولیکی اقدام به ایجاد فاصله بین نرده‌های فلزی کرده و سر این پسربچه ی بازیگوش را بدون هیچگونه آسیبی ازبین نرده‌ها آزاد کردند.