انشار رسمی خبر دیدار استاندار یزد با یکی از سران فتنه ۸۸ +عکس

در ادامه پروژه مشروعیت‌سازی برای یکی از سران فتنه۸۸ در استان، استاندار یزد به طور رسمی با وی دیدار کرده و در اقدامی جسورانه خبر و تصاویر مربوط به این دیدار را هم روی خروجی سایت استانداری قرار داده شده است.

در ادامه پروژه مشروعیت‌سازی برای یکی از سران فتنه۸۸ در استان، استاندار یزد به طور رسمی با وی دیدار کرده و در اقدامی جسورانه خبر و تصاویر مربوط به این دیدار را هم روی خروجی سایت استانداری قرار داده شده است.

Diimktmyos1

Diimktmyos2

 

به گزارش “میبدما”، این دیدار صبح روز گذشته و به میزبانی محمد خاتمی برگزار شده است. البته مسئولان استان قبلا هم با این فرد دیدار داشته‌اند اما خبری کردن این دیدارها و شکستن قبح مراوده با این فرد که ظلم بزرگ را به نظام جمهوری اسلامی ایران روا داشت، بی سابقه است.

از روزی که مدیران منصوب دولت یازدهم در این استان کار خودشان را آغاز کرده اند، بسیاری از آنان اسطوره سازی از این فرد را آغاز کرده اند؛ فردی که پس از موسوی و کروبی، بیشترین بار فتنه ۸۸ را به دوش کشید و البته با رافت و تسامح نظام، تاکنون محاکمه نشده است. فردی که در دوران ریاست جمهوری اش بیشترین هجمه به ارکان فرهنگی و سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شد و تعدادی از مدیران، سمپادها و هواداران آن دولت حالا جیره خوار انگلیس، آمریکا، هلند، فرانسه، بلژیک، رژیم صهیونیستی و… هستند.

225549_800

عطاءالله مهاجرانی؛ دوست نزدیک خاتمی و وزیر ارشاد دوران ریاست جمهوری وی

IMG06435762

رمضانپور؛ معاون وزیر ارشاد دوران خاتمی در بی بی سی فارسی

untitled

واحدی؛ سردبیر فراری روزنامه آفتاب یزد

در مراسم تودیع و معارفه استاندار یزد، میرمحمدی اردکانی به تمجید و مدح خاتمی پرداخت و او را یکی از سرمایه های استان معرفی کرد. استاندار یزد به همین هم اکتفا نکرد و در آبان سال گذشته در جمع اصلاح طلبان  با تأکید براینکه خاتمی نماد اصلاحات در کشور است، گفت: قبل از اینکه ایشان در صحنه حضور یابد مفهوم اصلاحات نداشتیم و تفکر اصلاحات با حضور ایشان ظهور و بروز پیدا کرد.

Image 1میرمحمدی اردکانی: خاتمی نماد اصلاحات است

این روند به صورت جسته و گریخته در سایر مراسم و محافل عمومی دولتمردان استانی دولت حسن روحانی ادامه یافت تا آنکه در تودیع و معارفه فرماندار اردکان و با سخنان فرماندار جدید این شهر به اوج خود رسید.

10003923_1484287835126557_853132166_nعکس یادگاری فرماندار اردکان با محمد خاتمی

این رویه به همین جا ختم نشده و حتی عده ای از افراطیون مسقط الراس خاتمی با نصب بنرهای بزرگی از این فرد در سطح شهر اردکان، وقاحت را به اوج خود رساندند. به گونه ای که با واکنش مردمی و نهادهای مسئول مواجه شدند.

IMG_1874

IMG_1867

نصب بنرهای بزرگ از چهره خندان محمد خاتمی در اردکان

همچنین در مرداد ماه امسال، محمد باقر نوبخت با حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان یزد، محمد خاتمی را یکی از شخصیت های برجسته استان معرفی کرد وگفت: حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدمحمد خاتمی نام یزد را پرآوازه کرده است!

به نظر می رسد این گونه اقدامات در راستای مشروعیت سازی برای یک عنصر ورشکسته سیاسی و بازگرداندن وی به عرصه سیاست می باشد و از این رو هشیاری مردم(با رعایت چارچوبهای قانونی) و نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کشور و استان ضروری می باشد.

گفتنی است دیدار با سورورس، تقاضای همه پرسی آن هم چند روز بعد از انتخابات ۸۸، تبریک زودهنگام به موسوی در انتخابات ۸۸ در روز ۲۲ خرداد، سکوت وی در برابر وقاحتهای حامیانش و شعارهایی چون نه غزه نه لبنان، جمهوری ایرانی، مرگ بر اصل ولایت فقیه، حمله به نظام به خاطر مقابله با اوباشگران فتنه۸۸ و تطهیر آنان، دیدارهای متعدد با مجرمان امنیتی که تا حالا هم ادامه دارد، غیرقانونی قلمداد کردن دادگاه فتنه گران۸۸ و… تنها بخش کوچکی از اقدامات آشکار شده محمد خاتمی در شعله ور نگاه داشتن فتنه ۸۸ می باشد؛ به گونه ای که رضا پهلوی -پسر شاه معدوم- در مصاحبه ای صراحتا از این اقدامات خاتمی حمایت کرد و گفت: او و هاشمی رفسنجانی در مسیر درست حرکت می‌کنند.

Image 2مصاحبه رضا پهلوی با روزنامه اشپیگل: خاتمی در مسیر درست حرکت می کند

http://www.spiegel.de/international/world/iran-s-crown-prince-reza-pahlavi-iran-is-my-true-and-only-home-a-641984.html#sthash.oISuTCZA.dpuf

همچنین محمد علی ابطحی -دوست و یار نزدیک محمد خاتمی- در نشست خبری پس از جلسه دادگاه (۱۰/۵/۸۸) خاطرنشان کرد: دلایل موسوی در خوشبینانه‌ترین حالت این است که وی جامعه ایرانی را نمی شناخت. وی با بیان اینکه خاتمی جامعه را به خوبی می‌شناخت،‌ اظهار داشت: خاتمی فضای جامعه را می‌شناخت، وی اقتدار نظامی، ‌انتظامی و مقام معظم رهبری که در جایگاه والایی قرار دارند را می شناخت و با توجه به اینکه وی نسبت به این موضوعات شناخت داشت، این یک نوع خیانت است که از موسوی در موضوع تقلب حمایت کرد.