اظهارنظر برخی درباره ولایت‌فقیه نشان می‌دهد از آن چیزی نفهمیده‌اند

وی در ادامه با اشاره به اظهار نظر دو عنصر خود فروخته به بیگانگان و مدافع فتنه در باب عاشورا و ائمه و اصل مترقی ولایت فقه ، ‌اظهار نظر این عناصر را سخیف و بی ارزش خواند و افزود : گرچه پاسخ به این یاوه سرایان ارزش ندارد اما

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اظهار نظر دو عنصر خود فروخته به بیگانگان و مدافع فتنه در باب عاشورا و ائمه و اصل مترقی ولایت فقه ، ‌اظهار نظر این عناصر را سخیف و بی ارزش خواند و افزود : گرچه پاسخ به این یاوه سرایان ارزش ندارد اما آنها باید بدانند که چیزی از امامت و عاشور و ولایت فقیه نفهمیده اند که اینگونه درباره ولایت فقیه حرف می زنند.

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مذاکرات در پیشرو ایران با گروه۱+۵ بر رعایت خط قرمزهای ایران اسلامی از سوی تیم مذاکره کننده در این دوره از مذکرات تاکید کرد.

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه ایران اسلامی هرگز به سلاح هسته ای نیازی ندارد گفت : تیم مذاکرات هسته ای ایران با تاسی از مقام معظم رهبری در طول مذاکرات به تعهدات خود عمل کرده است و تا اینجای کار تیم مقابل است که با پیوند زدن مذاکرات به حقوق بشر و دستاوردهای نظامی ایران می خواهد روند مذاکرات را از مسیر خود خارج کند .

خطیب جمعه موقت میبد تاکید کرد : دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ملت ایران است و تیم مذاکره کننده نباید ذره ای از حقوق ملت ایران در این مذاکرات عقب نشینی کند.

اظهار نظر برخی در باره ولایت فقیه نشان می دهد از عاشورا و ولایت فقیه چیزی نفهمیده اند

وی در ادامه با اشاره به اظهار نظر دو عنصر خود فروخته به بیگانگان و مدافع فتنه در باب عاشورا و ائمه و اصل مترقی ولایت فقه ، ‌اظهار نظر این عناصر را سخیف و بی ارزش خواند و افزود : گرچه پاسخ به این یاوه سرایان ارزش ندارد اما آنها باید بدانند که چیزی از امامت و عاشور و ولایت فقیه نفهمیده اند که اینگونه درباره ولایت فقیه حرف می زنند.

امام جمعه موقت میبد افزود : امام رحمه الله علیه فرمودند: من حکومت تشکیل می دهم ؛ من به پشتیبانی این ملت دولت تشکیل می دهم ، معنایش همان حاکمیت بخشیدن به اصل ولایت فقیه است و اظهار نظر این عناصر امروز دیگر مشتری ندارد .

حجت الاسلام محمد اعرافی با محکوم کردن این عناصر تصریح کرد : ما این قبیل یاوه گویی ها را هم صدایی آنها با استکبار می دانیم چرا که  ولایت فقیه در واقع امتداد حرکت انبیا و ائمه سلام الله علیها و اصلی است که بخاطر آن جانفشانی ها شده است .

سیاست اقتصاد مقاومتی تدبیر بلند مدت در مدیریت اقتصاد و کشور است

خطیب جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود ، سیاست های اقتصاد مقاومتی را تدبیر بلند مدت برای مدیریت اقتصاد و کشور خواند و افزود : باید با اتکا به تولیدات داخلی و ارتقاء شاخص های کمی و کیفی محصولات داخل و حمایت از تولیدکنندگان ، بنیه های اقتصاد کشور را بالا ببریم .

امام جمعه موقت میبد با تاکید بر حمایت قانونی ، قضایی و اجرایی کشور از تولید ملی و صاحبان سرمایه بر بهره وری بیشتر و کاهش هزینه های تولید داخلی گفت : اگر کشاورزان ، ‌کارگران ، ‌تکنسین های فنی و هم ما با همت مضاعف و با وجدان کاری نسبت به وظایف خود درست عمل کنند کشور از اتکا به منابع نفتی و تجدید پذیر و از وابستگی به دشمنان نجات می یابد .

۱۳ آبان امسال نشان داد ملت ایران با امریکا آشتی نمی کند

وی در ادامه با قدردانی از حضور باشکوه مردم در روز سیزده آبان گفت : سیزده آبان امسال نشان داد ایرانی ها با امریکا آشتی نمی کنند.

۳۰۰ خدمت درمانی در مرحله سوم نظام سلامت

حجت الاسلام اعرافی با قدردانی از تلاش دولت در برقراری عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و سلامت و آغاز طرح سوم نظام سلامت گفت : حرکت بی نظیر دولت در حوزه نظام سلامت قابل ستایش است و در مرحله سوم این طرح مردم از  ۳۰۰ خدمت درمانی بهره مند خواهند شد .

از طریق آموزش و ارتقاء سطح ایمنی راهها باید به دنبال کاهش حوادث جاده ای بود

امام جمعه موقت میبد با اشاره به نامگذاری ۱۴ تا ۲۵ آبان به عنوان دهه ارتقاء ایمنی حمل و نقل گفت : این دهه فرصت مناسبی برای کاهش حوادث جاده ای است و متولیان امر باید از طریق آموزش و ارتقاء سطح ایمنی جاده ها ، حوادث جاده ای را کاهش دهند .

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه سالانه در جهان ۲ میلیون نفر در حوداث جاده ای جان خود را از دست می دهند و این تعداد در ایران اسلامی ۲۰ هزار نفر است افزود : این تلفات علاوه بر تاثیر در تعادل جمعیتی باعث مشکلات و آسیب های اجتماعی زیادی می شود که قابل جبران نیست

قدردانی از حرکت مقتدرانه وزارت بهداشت در مجازات زیر میز بگیرها ، برگزار کنندگان مراسم دهه اول محرم و پخش نذری و عدم ذبح احشام در خیابان از دیگر بیانات امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته بود .