غذای روح

احمد کریمی

چه غذایی بخوریم، چه غذایی نخوریم؟!

این سوالات را این روزها، کارشناسان علوم تغذیه مرتباً جواب‌گو هستند و بحث مسمومیت‌های غذایی نیز از آن دست موضوعاتی هست که همیشه به آن توجه و پرداخته می‌شود.

اما همان طور که غذای جسم در صورت فاسد بودن و خراب بودن، بدن و جسم انسان را دچار مشکل می‌کند، همان‌طور نیز “غذای روح” و خوراک فکری و روحی انسان اگر مسموم و کثیف باشد، موجب تخریب روح و روان انسان می‌شود و چه بسا این تخریب روح و روان، بسیار خطر و ضررش بیشتر از تخریب جسم به واسطه غذا و خوراک فاسد است.

خطرش بیشتر است، زیرا افت سلامت بدن و جسم کاملاً مشخص و قابل فهم است، ولی ممکن است روح و روان انسان‌ها مدت‌ها در حال سقوط باشد و به سوی خرابی بیش از پیش، جلو رود و کسی نفهمد، حتی خود فرد هم احساس نکند…

آنچه امروزه بیشترین خوراک روحی و ذهنی و فکری مردم جوامع را تامین می‌کند، رسانه‌ها هستند، که بیشترین استفاده در این محور متوجه “برنامه‌های تلویزیونی” و در موارد زیادی هم “برنامه‌های ماهواره‌ای” هستند…

جالبترین موضوع در این محور این است که دیگر مخاطب رسانه تصویری نباید در سطح خاصی از معلومات باشد تا مثلاً بتواند کتابی مطالعه کند و مخصوصاً از آن هم تأثیری بگیرد، بلکه مخاطب رسانه‌های تصویری – چه رسانه خوب، چه بد – بیسواد باشند یا باسواد، در حد وسع خود و به اندازه توان عقلی خود، از برنامه‌ها تأثیر می‌پذیرند، جذابیت‌های بصری فوق‌العاده و جلوه‌های ویژه نیز به افزایش این تأثیرپذیری کمک شایانی می‌کنند…(البته باید دانست که مقدار این تاثیر پذیری را حتی خود فرد هم نمی‌تواند تشخیص دهد، زیرا تصاویر در مرحله اول روی ضمیرناخودآگاه فرد اثرگذارند)

از این مطلب کوتاه و نارسا، می‌توان به توجه ویژه “صهیونیزم جهانی” به رسانه‌ها پی برد. وقتی در آمارهای منتشره مشخص می‌شود، که از پنج خبرگزاری(۱) اصلی جهان – که وظیفه آنها ساخت و پرداخت اخبار و ارسال به همه مطبوعات و سایت ها و شبکه‌های خبری است- چهارتای آنها زیر سیطره صهیونیست‌های مرموز است(۲) و تملک بزرگترین کمپانی‌های فیلم‌سازی دنیا مانند “کمپانی برادران وارنر” و همین طور نفوذ آنها در سینمای پیچیده و لایه‌لایه هالیوود بر ما مشخص می‌شود، به اهمیت “جنگ رسانه‌ای” و یا” سیاست رسانه‌ای” و یا “سینمای استراتژیک” برای صهیونیست‌های طالب حاکمیت بر جهان،‌ پی می‌بریم…

هیمنه این شبکه اختاپوسی به حدی بزرگ و مشرِف بر جهان رسانه‌هاست که از برنامه‌های تولیدی برای کودکان، تا برنامه‌های خبری، و فیلم‌ها و سریالهای رواشناسی و کارشناسی شده، و …؛ همه و همه را در سیطره و قبضه خود دارد، تا ایده‌های شیطانی خود را، که در “پروتکل‌های دانشوران صهیونیست“(+) به نوشتار در آمده است را پیاده و اجرا کند…

مسلماً وقتی خوراک فکری و روحی مردم جوامع، مخصوصاً مردم جامعه ما که در این قضیه خاص، اهمیت‌شان از همه جامعه‌های دیگر- به خاطر اهداف متعالی‌شان – بیشتر است، فاسد و متعفن می‌شود، و این فساد خوراک فکری در ظاهر جامعه نیز به نوعی کاملاً مشهود، خود را نشان داده است، اهمیت تقابل با این “تعفن‌زای نجس” به اوج خود می‌رسد…

برای رفع و دفع این خوراک ذهنی فاسد و متعفن، دو کلیت وجود دارد:

یکی، هوشیار‌سازی مردم نسبت به غذایی که به روح و روان خود می‌خورانند و تشریح کاملاً ضررها و زیان‌ها و عواقب بد استفاده از ماهواره در قالب‌های موثر رسانه‌ خودی…(مثال کشورهای غربی، برای نشان دادن این تاثیر، بهترین نمونه است)

و دومی، تهیه خوراک روح و روان، مناسب و قابل استفاده برای جامعه خودمان است. که این یکی به نیاز کاذبی که مدت‌هاست در مردم به وجود آمده است جواب مناسب می‌دهد…

باید به مردم فهماند که وقتی بیشتر سریال‌ها، خبرها، فیلم‌ها و برنامه‌های ماهواره‌ای، از سوی صهیونیست‌ها پشتیبانی فکری و مالی می‌شود، قرار نیست جامعه و مردم ان، بر ملاک‌ها و دستورات دین اسلام، پایبند بمانند. بلکه جامعه به سمت قهقرایی می‌رود که سالهاست نقشه‌اش را کشیده‌اند…

_________________

(۱)وظیفه اصلی خبرگزاری ها، جمع‌اوری و تهیه اخبار و اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن و انعکاس آن در همه مطبوعات و سایت‌ها و رسانه‌های جهان است/ همان طور که تفنگ بدون مهمات به درد نمی‌خورد، مطبوعات و شبکه‌های خبری هم بدون خبرگزاری ها ناکارآمد هستند(صهیونیسم و رسانه / مجید صفاتاج)(+)

(۲)‌خبرگزاری رویتر (+) / موسس: ژولیوس پاول رویتر(یهودی) در سال ۱۸۱۶/

خبرگزاری آسوشیتدپرس (+)/ تحت تملک مایکل سیلورمن(یهودی)

خبرگزاری فرانس پرس (+)/ هاشیت (یهودی) تاسیس خبرگزاری هاشیت ۱۸۵۱ و تغییر نام بعداً به نام فرانس پرس

خبرگزاری یونایتد پرس (+)/ ۱۹۰۷ توسط ادوارد اسکریپس/ تامین مالی توسط کارتلهای صهیونیست آمریکایی

(صهیونیسم و رسانه / مجید صفاتاج)