هشدار معاون فرماندار میبد درباره باب شدن مدیرکشی به جای مدیرسازی در میبد

معاون فرماندار میبد ضمن گلایه از بعضی رفتارها بیان داشت: متأسفانه در میبد مدیر کشی باب شده و اگر مدیری خوب کار کند بعد از چند سال کنار گذاشته می شود. در شهرستان مدیرسازی باب نشده و عمده جوان های ما به خارج از شهرستان روی می آورند.

معاون فرماندار میبد با بیان این مطلب که متأسفانه در میبد مدیر کشی باب شده و اگر مدیری خوب کار کند بعد از چند سال کنار گذاشته می شود گفت: در شهرستان مدیرسازی باب نشده و عمده جوان های ما به خارج از شهرستان روی می آورند.

در جلسه ای که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد مهندس علیرضا فلاح ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشت.

مهندس فلاح در ادامه اظهار داشت: ما در سرزمینی هستیم که چه در پیش از اسلام و چه بعد از آن از مدنیتی برخورداریم که نه تنها برای ایران بلکه برای بشریت مایه افتخار و مباهات می باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه هایی مانند پاسارگاد و تخت جمشید افتخاری برای جهانیان است. با ظهور اسلام در ایران این مدنیت کامل شد و بنیان های شهرسازی جهان تکمیل تر گردید که در عصر امروز هم از این آثار کپی برداری می شود.

معاون فرماندار بیان داشت: عمده این تفکرات ناشی از حضور افراد در شورای هایی مانند شوراهای امروزی است. دانشمندی چون شیخ بهایی،  خطوطی را ترسیم و اجرا نمود که نزدیک به چهارصد سال است که پابرجاست. این یک نمونه شهرسازی و شورای شهری در قدیم ایران بوده است.

وی تاکید کرد: جایگاه کنونی شورای شهر نیز اینچنین است. شورا باید در کنار شهر قرار گرفته و خط و خطوطی را ترسیم نمائید  که برای نسل های آینده ماندگار بماند.

فلاح اضافه کرد: امیدواریم مدیران شهرستان و اعضای شورای شهر از نگاه های زود بازده و کوتاه پرهیز نمایند و آینده نگری و دوراندیشی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فلاح در ادامه بیان داشت: شورای شهر باید کرسی خود را در جلسات فرمانداری  با حضور اعضا خالی نگذارد و این موضوع را جدی بگیرد.

وی گفت: شورای شهر در مسائل همچون: امور بهداشتی، بهزیستی، تربیت بدنی ، انجمن کتابخانه ها و تقریبا در تمامی امور شهری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

معاون فرماندار با اشاره به  اینکه برخی از حقوق جزء حق الناس است و رعایت حقوق مردم وظیفه همه مسئولین است خاطرنشان کرد: مسائل بهداشتی همانند کشتارگاه، بهداشت عمومی از جمله موارد حق الناس است که شورا باید پیگیر این مسائل باشد.

در پایان این جلسه معاون فرماندار میبد ضمن گلایه از بعضی رفتارها بیان داشت: متأسفانه در میبد مدیر کشی باب شده و اگر مدیری خوب کار کند بعد از چند سال کنار گذاشته می شود. در شهرستان مدیرسازی باب نشده و عمده جوان های ما به خارج از شهرستان روی می آورند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری میبد/ با تشکر از نارین نیوز