نکاتی مهم درباره رییس جدید شورای اسلامی شهر میبد

داورپور در بخش دیگری از مصاحبه مذکور جمله بسیار پرمغز و معناداری را گفته بود: «شک نداشته باشید کسی که [مسئول]هست باید برای خدمت به مردم آمده باشد نه برای پست و مقام و مادیات.» و مسلما این نکته اخلاقی آقای داورپور را باید همگان آویزه گوشمان کنیم.

پس از کش و قوس های فراوان، بالاخره نتایج  بیش از دو ماه رایزنی و لابی های افراد مختلف برای پستهای شهرداری و شورای شهر میبد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، بر اساس رای گیری به عمل آمده از سوی اعضای شورای شهر منتخب آقای عزیزالله داورپور به عنوان رییس شورای شهر میبد انتخاب شد.

داورپور متولد سال ۱۳۵۰ میبد و دارای مدرک لیسانس حسابداری است و سابقه خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به تبع آن ریاست بانک مهر شهرستان میبد و مسئول بازرسی بانک مهر استان یزد را در پرونده کاری خود دارد.

او پس از کاندیداتوری در انتخابات اخیر، ابتدا توسط شورای نظارت ردصلاحیت شده بود اما با پیگیری های فراوان، دقیقه نودی موفق شد تا تایید صلاحیت خود را بگیرد و در انتخابات ۲۴ خرداد شوراها نامزد شود و در پدیده ای جالب، رای اول مردم میبد را هم از آن خود کند. البته فاصله رای او با سقف رای دهندگان بسیار زیاد بود و ناظران این امر را ناشی از گرایشات بسیار شدید محله ای رای دهندگان در انتخابات اخیر، ارزیابی نمودند.

به نظر می رسد پرحجم ترین تبلیغات  در انتخابات اخیر شوراها در میبد را آقای داورپور داشت و همین مسئله باعث بروز پاره ای از سوالات برای دلسوزان و رسانه ها شد؛ چرا که ناظران آگاه می دانند درآمد اعضای شورای شهر میبد بسیار ناچیز است و بهتر بود ایشان علت هزینه های میلیونی خود را بیان می فرمودند. البته جناب آقای داورپور بعدا طی تماس تلفنی با خبرنگار “میبدما” اعلام آمادگی کرد تا ریز هزینه کردهای خود را از طریق رسانه ها به اطلاع عموم برساند. وعده ای که البته هنوز رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

پس از انتخابات و در گمانه زنی های مختلف، او همواره یک پای کاندیداهای مطرح برای ریاست شورا و حتی شهرداری بود که عاقبت با انتخاب وی توسط اعضای شورای شهر میبد این گمانه زنی ها به تحقق پیوست. البته این نتیجه برای افرادی که داورپور را از نزدیک می شناسند چندان دور از انتظار نبود چرا که روابط عمومی بسیار بالا و معاشرت خوب او این زمینه را برای وی کاملا ایجاد می نمود. البته نباید از نقش کسانی که در این راه برای آقای داورپور رایزنی های گسترده ای انجام دادند نیز غفلت نمود.

داور پور در فوتبال میبد هم نقش پررنگی دارد و بی شک او یکی از مطرح ترین چهره های فوتبالی شهرستان است چرا که در میبد صاحب باشگاه و مدرسه فوتبال است و در این راه دغدغه های فراوانی نیز دارد.

او تیرماه امسال مصاحبه ای با یکی از سایتهای خبری شهرستان هم داشت و طی این مصاحبه که سر و صدای نسبتا زیادی هم به پا کرد خاطرنشان کرد: «بعضی از مسئولین میبد لایق مردم این شهر نیستند»؛ البته از امروز داورپور نیز یکی از مسئولان میبد محسوب می شود و باید دید که قضاوت افکار عمومی درباره عملکرد او چگونه خواهد بود و اینکه آیا او هم پس از مدتی در دسته لایق ها قرار می گیرد یا خدای ناکرده در ستون نالایق ها؟!

عزیزالله داور پور از امروز رسما جایگزین آقای مجید زارعی شده است. کسی که در عین ریاست شورا، نمایندگی استان را در شورای عالی استانها را هم برعهده داشت. باید منتظر بود و دید که آیا آقای داورپور این توانمندی را دارد که مانند سلف خود از اعضای شورای شهرستان و استان هم آراء کافی به دست آورد و از استان یزد راهی شورای عالی استانها شود؟

داورپور در بخش دیگری از مصاحبه مذکور جمله بسیار پرمغز و معناداری را گفته بود: «شک نداشته باشید کسی که  [مسئول]هست باید برای خدمت به مردم آمده باشد نه برای پست و مقام و مادیات.» و مسلما این نکته اخلاقی آقای داورپور را باید همگان آویزه گوشمان کنیم.

با آرزوی موفقیت رییس جدید شورای شهر میبد