فرماندار میبد با اصرار درخواست صدور مجوز داشته/ فلاح استعفاء بدهد!

این محفل علاوه بر چنگ انداختن به صورت مردم و مسئولان متدین و انقلابی استان، حتی مدیران محلی دولت یازدهم را نتواند تحمل کند و به ترور شخصیت و مطالبه صریح استعفای آنان روی آورده تا نظیر برخی شهرستانهای دیگر، نوچه‌های خود را جایگزین سازند.

رسانه محفلی یکی از چهره‌های دوم خردادی که این روزها نقش بوق رسانه‌ای اصلاح‌طلبان یزدی را بازی می‌کند طی روزهای اخیر به بهانه لغو یک کنسرت در میبد به انحاء مختلف به فرماندار میبد حمله و وی را تخریب نموده است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، رسانه مذکور، چند روز قبل از قول روابط عمومی فرمانداری میبد و به نقل از منابعی که اعتبار آن کاملا محل تردید است، مدعی شد: لغو کنسرت آقای پاشایی طی جلسه ای که بین مجریان برنامه و مسئولان بوده عدم هماهنگی خواننده با مجریان و برگزار کنندگان بوده  و ظاهرا اقای پاشایی در تهران کنسرت خود را تمدید نموده اند.

انتشار این خبر مجعول در حالی است که مروری بر برنامه‌های خواننده مزبور نشان می‌دهد که وی اصلا در تهران برنامه‌ای نداشته که بخواهد آن را تمدید کند و به نظر می‌رسد این اقدام رسانه یادشده برای تخریب چهره فرماندار میبد و دروغگو جلوه دادن او نزد افکار عمومی بوده است چرا که خبر دروغ لغو کنسرت پاشایی به خاطر تمدید کنسرتش در تهران در هیچ یک از ارگانهای رسمی فرمانداری میبد تایید نشده است.

اما در ادامه این خط، رسانه محفلی شب گذشته به حمله صریح و مستقیم به حسین فلاح روی آورد و برای اینکه خود را طرف و مدعی این درگیری نشان ندهد باز هم به نقل از همان منابع مجعول به فرماندار میبد حمله کرد و نوشت:

برخی از کاربران شبکه های مختلف اجتماعی رفتار دوگانه فرماندار منصوبی دولت یازدهم در شهرستان میبد را در لغو برگزاری کنسرت یک خواننده نکوهش کرده و خواستار استعفای وی شدند.

پیگیری ها نشان داد علی رغم عدم تمایل مسئولان ارشد استان برای برگزاری این کنسرت در شهر میبد، شخص فرماندار با اصرار  درخواست صدور مجوز را داشته است. با اصرار وی مسئولان نیز موافقت برای برگزاری را اعلام و مجوزها صادر می شود. ولی به ناگاه وی به دلیل فشار های سیاسی برخی از چهره ها از تصمیم خود منصرف شده و دستور لغو برگزاری می دهد.

پیش از این نیز چند کنسرت در یزد یا لغو شد یا در اجرا با مشکلاتی مواجه شد. اما این رخدادها با حضور نیروهای لباس شخصی صورت گرفت ولی این بار لغو کنسرت با پیام این گروه ها و برخی چهره ها صورت گرفته و حتی نیازی به حضور فیزیکی لباس شخصی ها نیز نبوده است.

در همین حال و همزمان با انتشار این خبر برخی از کاربران شبکه های اجتماعی خواستار استعفا و پذیرش مسئولیت عدم توان مدیریت یک رخداد هنری توسط یک مقام مسئول حاکمیتی شدند.

Image 1

به نظر می‌رسد عدم توفیق جریان اصلاح‌طلب رادیکال یزد برای به دست گرفتن بسیاری از کرسی‌های دولتی و اکتفای مرکز به اعطای چند پست معاونت برای این محفل و ابتر ماندن بسیاری از طرح و برنامه‌های مخرب فرهنگی آنان در استان باعث شده تا این محفل علاوه بر چنگ انداختن به صورت مردم و مسئولان متدین و انقلابی استان، حتی مدیران محلی دولت یازدهم را نتواند تحمل کند و به ترور شخصیت و مطالبه صریح استعفای آنان روی آورده تا نظیر برخی شهرستانهای دیگر، نوچه‌های خود را جایگزین سازند.