دلنوشته خود خطاب به «حاج قاسم سلیمانی» را از طریق میبدما ارسال کنید

علت این حجم انبوه بازدیدکننده، رتبه دوم این مطلب میبدما در جستجوی واژه “قاسم سلیمانی” از طریق موتور جستجوی گوگل می‌باشد. بر همین مبنا تصمیم گرفتیم تا با استفاده از این ظرفیت به وجود آمده، به جمع‌آوری و نشر دلنوشته‌ها و پیام‌های مردم خطاب به فرمانده اسطوره‌ای سپاه قدس مبادرت ورزیم

پر بازدید کننده‌ترین مطلبی که در عمر ۴ سال و اندی شبکه مجازی میبدما منتشر شده، خبر «حاشیه‌هایی خواندنی از مراسم یادبود مادر حاج قاسم سلیمانی +عکس» بوده که به نقل از خبرگزاری فارس در “میبدما” منتشر شده و مطلب مزبور تا امروز بیش از ۱۴۵۰۰ کلیک خورده است.

علت این حجم انبوه بازدیدکننده، رتبه دوم این مطلب میبدما در جستجوی واژه “قاسم سلیمانی” از طریق موتور جستجوی گوگل می‌باشد.

بر همین مبنا تصمیم گرفتیم تا با استفاده از این ظرفیت به وجود آمده، به جمع‌آوری و نشر دلنوشته‌ها و پیام‌های مردم سراسر کشور خطاب به فرمانده اسطوره‌ای سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی -که در نوک پیکان مبارزه با رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها قرار دارد- مبادرت ورزیم به این ترتیب که مخاطبین ارجمند می‌توانند پیام‌ها و دلنوشته‌های خود به حاج قاسم سلیمانی را در ذیل آن مطلب درج کنند.

امیدواریم این سردار متواضع و قهرمان کشورمان در کنف عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) سالم و شاهد نصر و فتوحات الهی روزافزون باشند. انشاءالله

برای درج دلنوشته خود از طریق صفحه مذکور «ایـنـجـا» را کلیک کنید.

IMG19580901