قربانی هوس

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین کارگر

  • حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین کارگر

سلا م علیکم

عید قربان و قربانی کردنی نفسانیاتِ دوست خدا برای دور کردن شیطان هوس ، مَحَکی خوبی بود برای آیندگان که هر گاه محبوب خودت را فدای خالق نفس و جانت کردی ، به آستان خلیل اللهی پا می نهی ! فقط اسماعیلی می طلبد که با هیچ تردیدی عرضه دارد (یا أَبَتِ افْعَلْ ما تُؤْمَر) پدرجان آنچه را که مامور شده‏اى به انجام برسان‏ ! همه می توانند خلیل خدا شوند اما مِنا و جمراتشان فرق می کند ! بت شکن بودن به این است که تَبَری از تقوا بر دوش خود حمل کنی و هرجا بتی قد علم کرد آن را بشکنی !

بنده به عنوان یک طلبه کوچک و برادر شهید ، بر خود واجب دانستم به نمایندگی از خانواده ی شهداء و جامعه روحانیت معزّز میبد ، وصیت های این سربازان خمینی بت شکن را واکاوی کنم و ترنم زیبای آن را به گوش برخی از مسئولین استان برسانم .

شهر شهید پور میبد همیشه در جریان حوادث انقلاب و منویات دلسوزان این نظام ، پیشرو بوده است و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ، مردمانش از لحاظ اقتصادی به حول و قوه الهی و همت جوانمردان و شیر بچه های خمینی ره و نایب برحقش خامنه ای عزیز کمبودی احساس نمی کنند که دست نیاز خود را به سمت مسئولین استان و برخی از نهادها دراز نمایند و قطعا از لحاظ فرهنگی دارای غنای دینی بوده و آماده صدور فرهنگ اسلامی به برخی از نهادها و سازمان های استان ، حتی کشور می باشد و برای معرفی این مردم مسلمان و شهید پرور باید گفت که به لطف الهی و همت بزرگمنشانه خانواده های متدین و تدبیر مسئولین دلسوز این شهر ، مردمی بانشاطی و شاد هستند که نیازی به طَرَبهای اجباری شما ندارند .

وقتی فردی که در قله پروسه فرهنگ کشور قرار دارد و برای ترویج فرهنگِ بی فرهنگی دلسوزی می کند ؛ شمه دینی اش به حدی باشد که آوازه خوانی خانم ها را مجاز اعلام می کند چون تاثیری در وی نداشته  از زیر دستانشان انتظاری کمتر از این نمی رود که برای عید قربان این مردم ، بتهای مقابل خلیل الله را عَلَم کنند .

کمی به خود آیید و از خدای خود بخواهید معرفت دینی به شما عطا کند ! این کنسرت و موسیقی در این شهر دار المومنین ، به نظر شما یا  مجاز است و یا غیر مجاز ، اگر مجاز می دانید ، بدانید ذره ای با فقه و احکام الهی مانوس نیستید و نان بی ایمانی خود را می خورید و اگر مجاز نیست ! چرا تشویق و ترغیب؟ و چرا استفاده از اهرم فشار به مسئولین متدین شهر میبد ؟

وَ السَّلامُ عَلى‏ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدى‏