لزوم هوشیاری وقانونمداری مردم میبد درمقابل سناریوی «تفرقه‌ از طریق کنسرت»

عده‌ای قصد دارند با اشاعه فضای ابهام و تردید، این تعامل مدنی و مسالمت آمیز را به چالش بکشند و به ایجاد نقار و دودستگی در شهرستان مبادرت ورزند که این موضوع هوشیاری مقامات مسئول و بیداری، خویشتنداری و اطاعت از فرامین حضرت آیت‌الله اعرافی و عمل در چارچوب قانون مردم انقلابی میبد را می‌طلبد.

ساعاتی پس از اعلام تصمیم تحسین‌برانگیز فرماندار میبد مبنی بر لغو کنسرت مرتضی پاشایی، عده‌ای از عناصر خاص سیاسی سناریوی خطرناکی را از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایلی آغاز کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، چند ساعت پس از اعلام لغو کنسرت سوال‌برانگیز توسط فرماندار میبد که با اصرار و پیگیری‌های مردم و مسئولان دلسوز و فرهنگی شهرستان میبد صورت گرفته است، تعداد محدودی از افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، سعی در القاء تردید در لغو شدن این برنامه دارند.

دامن زدن به این شایعه در حالی است که این برنامه توسط فلاح -فرماندار میبد- لغو شده و این تصمیم به تایید قاطع بسیاری از اعضای شورای تامین شهرستان میبد هم رسیده است.

گفتنی است اعتراضات به برگزاری این کنسرت به صورتی کاملا مدنی و با رعایت تمام جوانب قانونی انجام شده و بحمدالله تاکنون هیچ‌گونه برخورد غیرقانونی در این زمینه صورت نپذیرفته که این مسئله بیانگر شعور و فرهنگ بالا و شدت مسئولیت‌پذیری هردو طرف این ماجرا است اما به نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند با اشاعه فضای ابهام و تردید، این تعامل مدنی و مسالمت آمیز را به چالش بکشند و با قرار دادن مردم در عمل انجام شده به ایجاد نقار و دودستگی در شهرستان مبادرت ورزند که این موضوع هوشیاری مقامات مسئول و بیداری، خویشتنداری و اطاعت از فرامین امام جمعه معزز -حضرت آیت‌الله اعرافی- و عمل در چارچوب قانون مردم انقلابی میبد را می‌طلبد.