طنز/ مواد لازم جهت شرکت در یک انتخابات میاندوره‌ای!

اولین ترفندی که یک کاندیدای محترم جهت رای آوردن به آن نیاز دارد، همان تخریب، ترکاندن و روی هوا فرستادن هر کاری است که نفر قبلی انجام داده است. این ترفند اگرچه در انتخابات مجلس قبلی جواب نداد اما در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به شکلی بسیار تمیز و عالی جواب داد

  • از آنجایی که با تدابیر فاخر و مثال زدنی وزارت کشور دولت فخیمه ” تدبیر” قرار است بلا به دور، گوش شیطان گور به گوری کر، چشمش هم کور بالاخره انتخابات میاندوره ای در میبد برگزار شود، رسانه پیش رو به عنوان یکی از بزرگترین غولهای خبری دنیا -که آمارها نشان می‌دهد اخیرا نیویرک تایمز و خبرگزاری ایتارتاس هم فرسنگها از آن عقب مانده اند- قصد دارد تا با بازبینی اسلوموشن رفتارهای “برخی” از کاندیداهای محترم انتخاباتی در این دوره و نیز ادوار قبلی، آنچه که لازم است یک کاندیدا در انتخابات میان دوره ای آتی رعایت کند را به صورت کپسولی به خورد این برادران که بعضا همیشه در صحنه هم هستند، بدهد. البته از ما گفتن که این مطلب طنز است و از پذیرش هرگونه «باد کُپ» و «لُنج و پوز» معذوریم و کاندیداهای محترم می‌توانند کپسول فوق الاشعار را بخورند با نخورند و “میبدما” در قبال عوارض بعدی ناشی از بلع آن، هیچ مسئولیتی ندارد. با این اوصاف توجه شما را به اولین «آنچه برای کاندیدای میاندوره ای لازم است» جلب می کنیم:
  • م.ر.میـبدی

اولین ترفندی که یک کاندیدای محترم جهت رای آوردن به آن نیاز دارد، همان تخریب، ترکاندن و روی هوا فرستادن هر کاری است که نفر قبلی انجام داده است. مثلا گیر بدهد که چرا فلان پروژه انجام نشده و اگر گفتند انجام شده کم نیاورد و بگوید اینکه خیری بوده و اگر گفتند نصفش را دولت ساخته باز هم کم نیاورد و بگوید اصلا بیخود پول بیت المال را در چنین پروژه ای سرمایه گذاری کرده و باید در فلان پروژه این پولها ریخته می شد و اگر گفتند فلان پروژه توجیهی نداشته با اعتماد به نفس کامل بگوید، کی گفته؟! اصلا من دیگه حرفی ندارم! و با اعتراض جلسه را ترک کند.

این ترفند اگرچه در انتخابات مجلس قبلی جواب نداد و آن مرحوم با اندک تبلیغاتی سه باره از مردم رای گرفت اما در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به شکلی بسیار تمیز و عالی جواب داد و اینقدر هم جواب داده که بعضی از دولتمردان بسیار محترم، هنوز هم در آن فاز به خودشان خوشی تزریق می کنند و توهم حاد آواربرداری از فجایع دولت قبل بعد از یکسال و اندی هنوز دست از سرشان بر نمی دارد!

البته همکاران بنده همین الان در گوش من گفتند که منتخب انتخابات مجلس قبلی به رحمت خدا رفته و شنیده ها حاکی از آن است که خیلی از عزیزان کاندیدا قصد دارند تا تمثال‌های عظیمی از آن مرحوم را سر در ستادهای خود نصب کنند تا یاد و خاطره آن فقید سعید را گرامی بدارند. چرا که نظر به محبوبیت خارق‌العاده آن مرحوم و نیز ضعف حافظه تاریخی مردم (البته به زعم آنان) حالا باید تقیه کرد و می طلبد که بعضی از این آقایان، فیتیله تخریبها علیه نامبرده را پایین بکشند و حالا به یاد او یقه بدرانند و ضجه زنند و بین نارین قلعه تا بهارستان هروله کنند!

با این اوصاف این برادران برای انجام شدن این ترفند می توانند از گزینه ای جایگزین که اتفاقا در حال حاضر خیلی هم دم دست و حتی خیلی هم مُد هست استفاده کنند و آن اینکه به جای آن مرحوم سیخشان را در پهلوی احمدی نژاد فروبکنند و هر چه فحش و چارواداری دارند نثار آن موجود فلان فلان شده بکنند. خیلی جواب می دهد…

ادامه دارد…