لزوم هوشیاری اعضای منتخب شورای شهر در برابر لابی‌گری‌های هدفدار

بیشتر اعضای شورای شهر چهارم، انسانهای سالم و متعهدی هستند اما از این عزیزان انتظار می رود در این روزها و ساعات حساس، مراقب تحرکات روانی و میدانی برخی افراد که بیشتر داب محله ای و شخصی دارند باشند

این روزها رایزنی و لابی های فراوانی در جهت تعیین شهردار و رییس شورای شهر در جریان است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، موثرترین جریان حاضر در فرآیند این لابی گری ها، فردی است که به لطف تعلق به محله ای خاص، موفق شد تا با تکیه بر آراء هم محله ای های خود راهی شورا شود.

این فرد جویای نام که حتی در برخی محافل خاص از دورخیزش برای  کسب کرسی نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری هم پرده برداشته(!)، طی روزهای اخیر با جنگ روانی و جوسازی های فراوان له و علیه برخی کاندیداهای ریاست شورا و شهرداری درصدد از دور خارج کردن افرادی که با آنان سرناسازگاری دارد و به کرسی نشاندن گزینه های مدنظر خود در شورای شهر می باشد.

ارزیابی ها نشان می دهد وی با زیرکی به دنبال چیدن مهره های خود در مدیریت شهری و سوق دادن شورا و شهرداری به سمت اهداف خاص خود می باشد.

البته بیشتر اعضای شورای شهر چهارم، انسانهای سالم و متعهدی هستند اما از این عزیزان انتظار می رود در این روزها و ساعات حساس، مراقب تحرکات روانی و میدانی برخی افراد  که بیشتر داب محله ای و شخصی دارند باشند تا خدای ناکرده طی ماهها و سالهای آینده افتراق و تنش جدی بین شورا، شهرداری و خصوصا مردم ایجاد نشود.

مطمئنا عملکرد منتخبین شورای شهر زیر ذره بین مردم “همه محلات”  قرار دارد و آنان نسبت به عملکرد نمایندگانشان در شورای شهر انتظار پاسخگویی جدی در قبال عملکردشان دارند.