انتخابات میاندوره‌ای مجلس در میبد و تفت برگزار نخواهد شد

علیرغم اطلاعیه مذکور و اظهارنظرهای صریح معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و نیز فرماندار میبد مبنی بر قطعی بودن برگزاری انتخابات میاندوره ای در روز ۳۰ آبان سال جاری، وزارت کشور به دلیل مشکلات ناشی از تامین مالی این انتخابات، از برگزاری آن انصراف داده است.

علیرغم اینکه چند ماه پیش وزارت کشور با انتشار رسمی اطلاعیه ای، زمان بندی برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میبد و تفت را اعلام کرده بود، حالا شنیده حاکی از آن است که با تصمیم همان وزارت کشور، برگزاری این انتخابات در آستانه لغو شدن است.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، گفته می شود که علیرغم اطلاعیه مذکور و اظهارنظرهای صریح معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و نیز فرماندار میبد مبنی بر قطعی بودن برگزاری انتخابات میاندوره ای در روز ۳۰ آبان سال جاری، وزارت کشور به دلیل مشکلات ناشی از تامین مالی این انتخابات، از برگزاری آن انصراف داده است.

این در حالی است که برخی افراد از جمله بخشدار سابق بفروئیه برای شرکت در این انتخابات مطابق با قانون و اطلاعیه اخیر ستاد انتخابات کشور از سمت خود استعفاء داده بود!

همچنین گفته می شود شورای نگهبان به تبع نظر وزارت کشور درباره کمبود مالی جهت برگزاری این انتخابات نظر به عدم برگزاری آن داده است.

میبدما انشاءالله به زودی جزئیاتی از این تصمیم وزارت کشور و شورای نگهبان را به اطلاع مخاطبان ارجمند خواهد رساند.