نشریه مدعیان روشنفکری میبد به دنبال کدام دموکراسی و جامعه مدنی است!؟

نیم تای بالایی صفحه اول شماره اخیر نشریه “س” -که توسط قلیلی از مدعیان روشنفکری میبد اداره می شود- حاوی عکس خبرنگار امریکایی است که اخیرا در سوریه توسط تروریستهای داعش کشته شد و کنار این تصویر، جمله ای در رابطه با دموکراسی و جامعه مدنی چاپ شده است.

  • اکبر دهستانی

نیم تای بالایی صفحه اول شماره اخیر نشریه “س” -که توسط قلیلی از مدعیان روشنفکری میبد اداره می شود- حاوی عکس خبرنگار امریکایی است که اخیرا در سوریه توسط تروریستهای داعش کشته شد و کنار این تصویر، جمله ای در رابطه با دموکراسی و جامعه مدنی چاپ شده است و راه مبارزه با بنیاد گرایی را دموکراسی معرفی کرده است.

ef40c6f058410ce395edaa6a10652dc9_XL

اما نکته عجیب آن است که طی سه سال گذشته که مردم سوریه گروه گروه کشته شدند و مردم عراق به خاک و خون غلطیدند و صدها سر بریده شد و شکم ها دریده شد و طفلان مردم کشته شدند این دوستان نه تنها چنین تیتر و عکسهای پرطمطراق و روضه های جانسوزی را کار نکردند بلکه همراه و هم نوا با امریکا، اسراییل و متحجرین منطقه، علیه دولت سوریه  قلم زدند ولی حالا که موقعیت دولت سوریه و عراق تثبیت شده و تروریست ها در حال شکست هستند این نشریه همراه و هم سخن با اوباما بر علیه داعش سخن میگوید و برای دموکراسی اشک می ریزد! همان دموکراسی که منعقد کننده نطفه داعش و امثال داعش بوده تا اسلام هراسی و تفرقه میان مسلمانان را به وجه احسن در پهنه گیتی گسترش دهد.

انگار این سه سال ، هزاران نفر مردم سوریه و عراق ادم نبودند که به دست گروه داعش و دیگر گروه های تروریستی کشته میشدند اما این خبرنگار بیش تر از همه مردم سوریه ارزش دارد!

به نظر شما اگر دولت آمریکا می خواست نماینده رسانه ای در سطح شهرستان میبد داشته باشد، آیا آن نماینده می توانست از این بهتر خوش خدمتی کند؟!