فشار جریان خاص برای اخراج دو متخصصی که مردم میبد نیاز مبرمی به آنها دارند

گفته می شود فشار جریانات فوق الذکر، دلائل مالی و اقتصادی دارد و این در حالی است که شهرستان میبد با این حجم از جمعیت به دو متخصص یادشده نیاز مبرم دارد و فشار به جیب برخی از افراد باعث شده تا منافع ۹۰ هزار نفر از ساکنان شهرستان میبد نادیده گرفته شود.

در پی استقرار یک متخصص زن در بیمارستان میبد، برخی جریانات خاص درصدد فشار بر مسئولین بهداشت و درمان شهرستان و استان جهت خروج این بانوی متخصص از شهرستان میبد و انتقال وی به مکان دیگری هستند.

به گزارش خبرنگار “میبدما”، این در حالی است که بانوان میبدی به جهت اقتضائات مذهبی و عرفی کاملا متمایل به آن هستند که برای انجام فرآیندهایی چون سونوگرافی و… به متخصص زن مراجعه کنند و از سوی دیگر، بیماران بسیار زیادی در شهرستان میبد مطالبه تخصص مذکور را دارند که این امر باعث شده تا حضور این متخصص در بیمارستان میبد اجتناب ناپذیر شود.

همچنین شنیده شده که همسر این بانوی متخصص نیز که در رشته ارتوپدی، صاحب تخصص است و به تازگی در میبد مستقر شده است نیز شرط ادامه حضور خود در شهرستان میبد را موکول به ماندن همسرش در این شهرستان نموده است.

گفته می شود  فشار جریانات فوق الذکر، دلائل مالی و اقتصادی دارد و این در حالی است که شهرستان میبد با این حجم از جمعیت به دو متخصص یادشده نیاز مبرم دارد و فشار به جیب برخی از افراد باعث شده تا منافع ۹۰ هزار نفر از ساکنان شهرستان میبد نادیده گرفته شود.

شایان ذکر است در صورت اصرار افراد ذی مدخل، جهت خروج این دو متخصص، “میبدما” جزئیات بیشتری از این موضوع و مسائل دیگر مرتبط با آنان را با رعایت چارچوبهای قانونی و قضایی به اطلاع افکار عمومی شهرستان میبد خواهد رساند.