ورژن جدید عاشورا ستیزی؟!

احمد کریمی

  • احمد کریمی

این روزها، در مسیر تبلور شاهکارهای وزارت ارشاد کذایی دولت تدبیر و امید، و همصدا با این جریان، جنبش افتان و خیزان “نه غزه نه لبنان، …” سالهای سال است – حتی از اوان انقلاب، اما در قالب “مرگ بر فلسطین” در حضور بنی صدر- که خود را تا اینجا کشانیده است، ورژن جدید عاشورا ستیزی، در رسانه ملی را رونمایی کرد، تا خوب به خود بیاییم که زمینه‌ای فراهم شده است که این نوع تفکرات ضد اعتقادی، اینگونه در رسانه ملی نمود کنند…(+)

باید به این جریان بدون تعمق و بدون تفکر، گوشزد کرد، عاشورا جریانیست دوبعدی از شور وشعور، که شور آن، همیشه شعور ملتهای تمسک کننده به این نهضت خونین را، تقویت و تایید کرده است. و هیچ نهضتی اینگونه در طول تاریخ جریان تشیع را سرزنده و شاداب نگه نداشته است.

نهضتی که ممزوج شده‌ی خون و اشک را، سلاحی کرده است که هیچ قدرتی یارای مقاومت در برابر آن را نداشته است. و مگر غیر از این است که دشمنان جنگ هشت ساله، با همه تجهیزات و قوایی که داشتند، شکست خورده روضه های انسان ساز عاشورایی قبل از عملیات‌ها بوده‌اند؟

و مگر غیر از این است که کشور رسیده به پله سقوط، که با تلاشهای دوستان آقای نجفقلی، و کمک دشمنان اسلام، تا رسیدن به هدف و آرمانشان، چیزی راه نمانده بود، همین عاشورا دودمانشان را به باد داد ؟

گریه شب عاشورا، و خون به زمین ریخته روز عاشورای ۶۱ هجری قمری، صدها سال است که اشک و خون را بیمه کننده این مکتب بزرگ قرار داده است…

کاش، کمی هم دوستانی که شغلشان آب ریختن به آسیاب دشمن است، از خود دشمن می‌اموختند، آنجا که فوکویاما نیز بر بیمه شدن انقلاب ما با گزینه عاشورا صحه گذاشته است…(+)

انگار شما هم از آن مردم خدا جویی هستید که سال ۱۳۸۸ ………….. !؟

لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلا بِالله …

امام غریب ما را کشته‌اند و ….