استقلال حوزه انتخابیه اردکان منافاتی با عدالت ندارد!

وی ادامه داد: آیا درست است عوایدی که بر اساس قانون و با تحمل آلودگی و به خطر افتادن جان و سلامتی مردم نصیب شهرستان شده را به مناطقی که کمترین زحمتی برای ایجاد این صنایع نکشیده اند و در آب و هوای خوب و باغات سرسبز زندگی می کنند، پرداخت شود.

 حجت الاسلام سیدحسین عطری در گفتگو با مهر با اشاره به برخی هجمه های برنامه ریزی شده علیه مردم و مسئولان شهرستان اردکان گفت: متاسفانه عده ای خاص از روی ناآگاهی و اهداف مغرضانه بر طبل اختلاف در استان می کوبند و می خواهند عدم توانایی در حل مشکلات مردم را با فرافکنی توجیه کنند.

IMG_7051

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان با بیان اینکه عدالت بدان معناست که هر کس بر اساس زحمت، کار و تلاشی که می کند بهره ای ببرد، گفت: هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که یک نفر که عملگرایانه به فکر کار و تلاش است با کسی که خرافانه روزگار سپری می کند در یک جایگاه قرار گیرد.

وی ادامه داد: آیا درست است عوایدی که بر اساس قانون و با تحمل آلودگی و به خطر افتادن جان و سلامتی مردم نصیب شهرستان شده را به مناطقی که کمترین زحمتی برای ایجاد این صنایع نکشیده اند و در آب و هوای خوب و باغات سرسبز زندگی می کنند، پرداخت شود.

عطری تصریح کرد: چه کسی می پذیرد که عوارض آلایندگی را بدون اولویت مکان این واحدهای آلاینده، بر اساس جمعیت توزیع کرد؟

وی با اشاره به برخی موضع گیری های مسئولان استان یزد در مورد حوزه انتخابیه اردکان اظهار داشت: عده ای از افراد که مفهوم عدالت را درک نکرده‌اند، داعیه دار عدالت در استان شده‌اند و با تحریک احساسات مردم سعی دارند بر عدم توانایی دیگران سرپوش بگذارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان اضافه کرد: برخی افراد نامه های توهین آمیز علیه مردم و مسئولان اردکان می نویسند اما به طور قطع مردم اردکان از طریق هیئت های نظارت، پیگیر موضوع مورد بحث خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: بنده به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهرستان اردکان، اعلام می کنم که عواقب تحریک احساسات مردم بر عهده تحریک کنندگان و مسئولانی است که به مسئولیت خود برای جلوگیری از نفاق و اختلاف در بین مردم عمل نمی کنند.

حجت الاسلام عطری همچنین با بیان اینکه حوزه انتخابیه اردکان از دهه ۱۳۳۰ مستقل بوده است، گفت: بر اساس قانون، حوزه انتخابیه اردکان در سالهای اخیر نیز مستقل بوده است.

وی ادامه داد: اخیرا که طبق همین قانون در نظر است تغییراتی در تعداد نماینده ها و حوزه های انتخابیه اعمال شود، در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس که فقط هشت نفر نماینده عضو دارد، با توجه به پارامترهای موجود در قانون، تداوم استقلال حوزه انتخابیه اردکان تایید شده است.

مردم نمایندگان را انتخاب کرده اند تا از حقشان حمایت کنند

حجت الاسلام عطری تصریح کرد: مردم با رای خود نمایندگان را انتخاب می کنند که از حقشان دفاع کرده و پیگیر مشکلاتشان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اردکان گفت: جالب است پیگیری ها و تلاش های نماینده مردم اردکان که توانسته در همه دولت های اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدال گرا چرخ توسعه شهرستان را به پیش برد را لابیگری می دانند اما عدم توانایی خود را بی عدالتی نمی دانند.