ایران؛ کشور جهان اول نه جهان سوم!

حسین بهجتی

  • حسین بهجتی

اگر چه ایران را در دسته کشور جهان سوم از نظر پیشرفت علمی و اقتصادی  قرار می دهند ( که به طور کلی این حرف کاملا اشتباه است و به قول رهبر عزیز که فرمودند یک تور علمی داشته باشید و ببینید ایران در بدترین تحریم ها و تبعیض های نا عادلانه جهانی و هجمه های سنگین غربی چقدر پیشرفت سریعی داشته و حتی رکورد زدیم )  ولی از لحاظ انسانیت در رتبه اول قرار دارد که هیچ کشوری به آن نخواهد رسید ما می توانیم از لحاظ پیشرفت علمی و اقتصادی به آنها برسیم ولی آنها نمی تواند از لحاظ انسانیت ، حتی به گرد پای ما هم برسند ، ما برا اینکه غربی ها خوشحال شوند این نام رو قبول می کنیم و می گوییم که ایران کشور جهان سوم از لحاظ پیشرفت علمی و اقتصادی هست ولی این برچسب باعث سرافکندگی ما در جهان نمی شود چون ما هم برای خودمان دلیل هایی داریم و آن دلیل ها هم مربوط به فعالیت های ننگین شما بر علیه ماست که عبارتست از

۱- جنگ تحمیلی هشت ساله
۲- تحریم های نا عادلانه
۳- بلوکه کردن پول های هنگفت ایرانی
۴- حمله های سنگین فرهنگی به همه اقشار جامعه چه مسئول و چه غیر مسئول
۵- آزاد نگذاشتن ایران در عرصه های فرهنگی و اقتصادی در دنیا

باید به این کشورها عرض کنیم که ایران اگرچه با این دلایل و البته به زعم شما در رتبه جهان سوم قرار گرفته است ولی از لحاظ انسانیت و احترام به حقوق زندگی انسانی در رتبه اول قرار دارد و رتبه شما از نظر ایران اسلامی کَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ  از حیوانات هم پستر ، چون حیوانات درنده از جنایات شما احساس عزت می کنند . شما چطور می توانید این سرافکندگی را توجیه کنید ؟

و در پایان  …

کشوران جهان اول علم و اقتصاد ، که در سازمان ملل و حقوق بشر عضو هستید ، در مورد ایران به طور نا حق چند قطعنامه صادر کرده اید و در مقابل جنایات وحشیانه اسرائیل و هم دستانش چند تا؟

چند نفر از سیاسیون شما کشور های جهان اول علم و اقتصاد ، در مقابل این جنایات مشهود و واضح اسرائیل  علنا حرف زده و یا حتی اعتراض کوچکی کرده است ؟

قلب کدامیک از شما کشورهای جهان اول علم و اقتصاد به خاطر کشته شدن کودکان و زنان بی دفاع به درد آمده ؟

آری ، من به کشور و رهبرم افتخار می کنم که در مقابل این سگ های وحشی و گرگ های درنده ، پرچم دفاع از مظلومیت غزه و مجازات این سران نجس ، در جهان خالی از انسانیت را بالا برده است . من در کشوری زندگی می کنم که اگر نبود ، حتی حرفی از انسانیت هم نبود .

چقدر قابل تحسین و زیبایی ایران ، کشور جهان اول انسانیت