آقای زیباکلام، ترمز لطفاً!

احمد کریمی

روزهای خاکستری دنیا، برای بسیاری نوید روسیاهی همیشگی در تاریخ زندگی مردم دنیا، و در آخرت را می‌دهد. اسراییلی که می‌کُشد و آنها که به هر نحوی از این کشتار دفاع می‌کنند. آنها که کمک می‌کنند و سلاح و نیرو می‌دهند تا آنها که نگاهشان را از صحنه های کشتار و خون ریزی برمی‌گردانند و خود را مهمتر می‌دانند.

جالب است که بدانیم، در واقعه عاشورای امام حسین(ع) نیز همین اتفاقات عیناً می‌افتد. یک گروه با سلاح و نفرات به جبهه یزید کمک می‌کنند و گروه دیگری، شعارشان ” نه حسین(ع)، نه یزید، فقط خودم” می‌شود و در کوفه و مکه و مدینه تسبیح استغفار می‌چرخانند و مشکل حسین (ع) را مشکلی شخصی – و نه مشکلی اصولی و مبنایی – می‌دانند.

زیبا کلام داد مناظره‌اش این است که چرا به اسرائیل گیر می‌دهید، چرا اسراییل را نگران می‌کنید؛ و در نطق‌های تازه‌ای که کرده است(+) به نحوی و به شکلی دیگر این اعتقاد اشتباه و به انحراف رفته را جار می‌زند.

حال در پاسخی کوتاه به آقای زیبا کلام، باید نکاتی را روشن کنیم، تا این آقای به ظاهر باسواد، از ما بیسوادان!!! هم کمی چیز یاد بگیرد..

آقای زیبا کلام، منبع اصلی دشمنی ما با اسراییل، فقط “خدا” هست و دستورات او در قرآن کریم …(با این اصل که جمهوری اسلامی ایران قوانینش، از قرآن کریم و سیره ائمه اطهار(ع) نشئت می‌گیرد)
ما اگر قرآن را اصل بدانیم و به آن معتقد باشیم، باید از آن در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و … استفاده کنیم. مگر اینکه قرآن را کناری بگذاریم و مانند برخی از “منور الفکرهای” گریخته از ایران اسلامی، آن را دست نوشته و یا شب نوشته‌های پیامبر اکرم (ص) بدانیم!!!

قرآن کریم، سوره انفال آیه ۶۰:
وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ …
و شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید…

سوال از قرآن کریم:
دشمن کیست؟ معرفی کن !!!

قرآن کریم، سوره مائده آیه ۸۲:
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَ‌کُوا…
هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت…

سوال از قرآن کریم:
آیا این دشمنی منسوخ نشده است؟ حقوق بشر امروز مشکل این دشمنی را حل نکرده است؟ این آیه قدیمی و غیر قابل کاربرد نیست؟

قرآن کریم، سوره بقره آیه ۱۲۰:
وَلَن تَرْ‌ضَىٰ عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَ‌ىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ…
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه پیروی از آیین آنها کنی …

سوال از قرآن کریم:
اگر حرفت را گوش نکنیم و مبنا را مصالحه با اسراییل و آمریکا بگذاریم، چه می‌شود؟

قرآن کریم، سوره مائده آیه ۵۱:
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَ‌ىٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ
ای اهل ایمان، یهود و نصاری را به دوستی مگیرید، آنان بعضی دوستدار بعضی دیگرند، و هر که از شما مؤمنان با آنها دوستی کند به حقیقت از آنها خواهد بود؛ همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود.


و تا قیامت هم بپرسیم، قرآن جواب برای گفتن دارد…

حال باید به آقای زیبا کلام گفت: اگر آقای کوچک زاده می‌گوید “من و خمینی(ره)” دشمن اسرائیل خواهیم ماند و …؛ باید گفت این حرف را اینگونه هم می‌توان اصلاح کرد؛ که اگر حتی امام روح الله(ره) نیز با اسرائیل می‌ساخت – از مردان حق این انتظار نمی‌رود که راهشان از راه خدا جدا شود – این قرآن است که هیچ وقت با این قوم نساخته و نمی‌سازد…
و آرمان ما، همان آرمان بزرگان است، همان آرمان رسول خدا(ص) در سازماندهی سپاه اسامه برای فتح روم – قدس در روم بود- و همان آرمان امیرالمومنین(ع) در صفین که برای نابودی حکومت در بند کننده قدس- معاویه- رفت و همان آرمان امام حسن(ع) در رفتن به نخیله برای کوبیدن حکومت شامات و …، و همان آرمان امام حسین(ع) در رفتن به سمت کوفه برای کوبیدن جرسومه فسادی که شام و قدس را رهبری می‌کرد و آرمان همه ائمه اطهار(ع) و امام زمان (عج) و آرمان همه آزادگان و دلسوختگان جهان است…

آقای زیبا کلام، فکر تاریکتان را به نور ایمان روشن کنید، نورهای ساختگی دست غرب شیطانی، هیچ‌گاه انسان را حقیقتاً روشنفکر نمی‌کند.