تصاویر: توپخانه رسانه‌ای مشترک چپ و راست یزد علیه حق مسلم مردم میبد

سوال اینجا است که چه اتفاقی افتاده که یزدرسا با عقبه مشخصش که بر آگاهان پوشیده نیست با رسانه های افراد مکشوف الحالی چون استاندار اسبق و نماینده سابق یزد تا این حد هم افزایی پیدا کرده است؟ به راستی این دو جریان از چه چیز میبد و میبدی ها می ترسند؟

طی چند روز گذشته پایگاه اطلاع رسانی یزد رسا که خود را اصولگرا می خواند اما عملا مدتهاست که سطح خود را به روابط عمومی شخصی چون دخیل عباس زارع زاده تنزل داده است با هم افزایی حداکثری با رسانه های دوم خردادی یزدی چون “یزدی نیوز”، “یزدان نیوز” و “ایلنای یزد” درصدد اجرا و احیاء پروژه ظالمانه ذبح حقوق مردم میبد در مجلس شورای اسلامی بوده است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است!

شدت اشتراکات این رسانه ها به گونه ای است که تلقی ایجاد توپخانه رسانه ای مشترک علیه منافع شهرستان میبد به ذهن متبادر می شود! سوال اینجا است که چه اتفاقی افتاده که یزدرسا با عقبه مشخصش که بر آگاهان پوشیده نیست با رسانه های افراد مکشوف الحالی چون استاندار اسبق و نماینده سابق یزد تا این حد هم افزایی پیدا کرده است؟ به راستی این دو جریان از چه چیز میبد و میبدی ها می ترسند؟ بیراه نگفته اند که چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب در سایه برخی منافع خاص در استان یزد چندان معنایی ندارد!

Image 1

Image 2تیتر مشترک دو رسانه به ظاهر غیرهمسو درباره سخنان اخیر فرماندار میبد پیرامون تقسیم حوزه های انتخابیه/ سوال اینجاست که آیا تک نماینده بودن شهرستان اردکان، عجیب نیست که دوستان حالا یادشان افتاده گریبان چاک کنند؟!

Image 4

مواضع و سخنان محلی دخیل عباس زارع زاده بارها و بارها در پیشانی سایت استانی یزد رسا درج شده و جالب آنکه این سایت هر بار از عنوان “نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور” برای تکمیل پروپاگاندای خود برای آقای زارع زاده استفاده می کند.

نمونه هایی از هم افزایی مشترک یزدرسا، یزدان نیوز و ایلنا در انتشار خبر کذب “مصوب شدن” تقسیم بندی جدید حوزه های انتخابیه و اصرار انتشار دوباره و دوباره این خبر دروغ (حتی پس از تکذیبهای صریح نمایندگان عضو کمیسیون شوراها و نیز برگزاری جلسه ای دیگر در کمیسیون شوراها و نیز مقرر شدن تصمیم گیری در این باره بعد از تعطیلات تابستانی مجلس) را در تصاویر زیر مشاهده می فرمایید.

Image 11

Image 5

Image 7

Image 10

Image 3

Image 8

Image 9