آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چند منظوره آموزشگاه شاهد یاس سرام میبد+عکس

مراسم آیین کلنگ زنی سالن چندمنظوره آموزشگاه شاهد یاس سرام میبد، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، برگزار گردید.

به گزارش میبدما ، مراسم آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چندمنظوره آموزشگاه شاهد یاس سرام میبد، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان، برگزار گردید.
محمدرضا کارگر، مدیر آموزش و پرورش میبد، در این مراسم، با توجه به رشد فزاینده پروژه های در حال احداث و به بهره برداری رسیده ورزشی آموزش و پرورش میبد، بیان کرد:
شهرستان میبد در حوزه تربیت بدنی، چشم انداز درخشانی به خصوص در سنین کودکی و نوجوانی خواهد داشت.
افتتاح چندین ورزشگاه و زمین چمن مصنوعی آموزشگاه های شهرستان میبد در طول هفته تربیت بدنی، خود نشان دهنده توجه ویژه آموزش و پرورش، نسبت به حوزه سلامت جسمانی دانش آموزان می باشد.
با توجه به اهمیت ورزش در سند تحول نظام آموزش و پرورش، نه تنها در حوزه ساخت و فراهم سازی امکانات ورزشی، بلکه در حوزه تربیت نیروهای انسانی مرتبط با حوزه ورزش، اقدامات بسیاری صورت پذیرفته است.
سید جمال سجادی پور، فرماندار شهرستان میبد، در ادامه مراسم افزود:
خدا را شاکریم که با وجود زحمات بی شائبه مسئولین اداره آموزش و پرورش، شهرستان میبد تبدیل به یکی از برترین مناطق استان در حوزه ورزش و تربیت بدنی شده است.
با یاری خداوند متعال، این مسیر ادامه یافته و ظرفیت های ورزشی شهرستان، چندین برابر خواهد شد.