چهل و پنجمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار گردید

در دو بخش خواهران و برادران در خرداد و تیرماه سال جاری برگزار گردیداین مسابقات که مرحله شهرستانی مسابقات بین المللی قرآن کریم می باشد با حضور بیش از ۸۰ نفر قاریان و حافظان شهرستان میبد در رشته های حفظ کل، ۲۰ جزء،۱۰ جزء و ۵ جزء و همچنین قرائت ترتیل و تحقیق قرآن کریم برگزار شد.جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات در ایام اعیاد مبارک ماه ربیع الاول اهدا خواهد شد.

ریاست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان میبد در این خصوص بیان داشتند به لطف الهی چهل و پنجمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در دو بخش خواهران و برادران در خرداد و تیرماه سال جاری برگزار گردیداین مسابقات که مرحله شهرستانی مسابقات بین المللی قرآن کریم می باشد با حضور بیش از ۸۰ نفر قاریان و حافظان شهرستان میبد در رشته های حفظ کل، ۲۰ جزء،۱۰ جزء و ۵ جزء و همچنین قرائت ترتیل و تحقیق قرآن کریم برگزار شد.

حجت الاسلام محمدزاده افزودند:مسابقات سراسری قرآن کریم همچنین در بخش رشته های اذان و دعاخوانی و همسرایی و معارفی به صورت استانی برگزار خواهد شد.

در بخش معارفی این دوره از مسابقات متسابقین علاقه مند در رشته های تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ثبت نام نمودند که در مردادماه به صورت استانی و الکترونیکی در تاریخ ۱۲ مرداد ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت .

ضمن تبریک به جامعه قرآنی شهرستان میبد به دلیل پرورش نخبه و فعالان قرانی ، به شرح ذیل نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به تریتب کسب رتبه اعلام میگرددلازم به ذکر است جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات در ایام اعیاد مبارک ماه ربیع الاول اهدا خواهد شد

الف- بخش برادران :

رشته قرائت تحقیق قرآن کریم :

۱- آقای محمد رضا زارعشاهی

۲- آقای محمد مهدی دهقانی

۳- آقای سید سامان خاتمی

رشته ترتیل قرآن کریم:

۱- محمدجواد اقایی

رشته حفظ کل:

۱- عباس فلاح

۲- محمد هادی فلاح

ب – بخش خواهران :

رشته قرائت ترتیل:

۱- نرگس دهقانی

رشته حفظ کل:

۱- سرکار خانم فاطمه ابوالحسنی

۲- سرکار خانم فاطمه برهانی

۳- سرکار خانم حمیده سادات فلاح

رشته حفظ ۲۰ جزء:

۱- سرکار خانم نسرین فلاح

۲- سرکار خانم زهرا شبانی

۳- سرکار خانم معصومه فلاح

رشته حفظ ۱۰ جزء:

۱- مشترکا سرکار خانم راضیه رضایی و سرکار خانم مرضیه شجاعی

۲- مشترکا سرکار خانم زهرا فلاح(محمدحسن) و سرکار خانم مریم دهستانی

۳- سرکار خانم زهرا فلاح (اصغر)

رشته حفظ ۵جزء:

۱- سرکار خانم زهره شیخی

۲- مشترکا سرکار خانم فخرالسادات موسوی و فائزه پور صادقی

۳- سرکار خانم انسیه رضاییروابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد