جهاد تبیین موثرترین راه مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن است+ تصاویر

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این‌که دشمن به شدت دنبال برجسته کردن ضعف‌ها و زیر سوال بردن نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است،‌ گفت: جهاد تبیین موثرترین راه برای مقابله با تهاجم ترکیبی دشمن است.

به گزارش میبدما به نقل از فارس؛ آیت الله علیرضا اعرافی در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اهمیت بحث جهاد تبیین اظهار کرد: این مساله از شهر و استان فراتر بوده و بحث کشور و انقلاب اسلامی را در بر می‌گیرد.

وی افزود: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه باید در مسیر جهاد تبیین قرار گیرند و این وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته راه ۱۰۰ ساله را پیموده، گفت: دشمنان در تهاجم ترکیبی خود می‌خواهند هویت و عزت را از کشور گرفته و ما را به دورانی بازگردانند که مقدراتمان در دست بیگانگان بود.

آیت الله اعرافی تحریم‌های شدید و برجسته کردن ضعف‌ها و زیر سوال بردن نقاط قوت را از برنامه‌های اصلی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: باید این شرایط را فهیمده و درصدد تبین دستاورد‌های انقلاب به نسل جوان دانش آموز، دانشجو، کارگر و بخش‌های مختلف جامعه باشیم و ذهن آنان را روشن سازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره راه‌اندازی گنجینه دفاع مقدس در میبد نیز بیان کرد: این گنجینه که قرار است در نوروز ۱۴۰۰ با ۳۰ غرفه در دانشگاه آزاد راه‌اندازی شود، باید به طور دائمی با آموزش و پرورش در ارتباط باشد.

امام جمعه میبد در پایان بر لزوم مدیریت توسعه صنعت و مهاجرت شهروندان از سایر نقاط کشور به این شهر تأکید و خاطرنشان کرد: عزم قاطع شورای فرهنگ بر تداوم و ارتقای طرح مدیریت مهاجرین با محوریت فرمانداری و همکاری همه دستگاه‌ها و تامین هزینه طرح از سوی صنعت و استفاده از مهاجرین خوش فکر و فعال و قوی برای این طرح است.

در انتهای این نشست تودیع و معارفه ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز برگزار شد و از تلاش های آقای عباسعلی دهقانی تقدیر و حجت الاسلام جمال فلاح در سمت جدید معرفی شد.