ایجاد ۴۸۰ فرصت شغلی جدید همزمان با دهه فجر در میبد

فرماندار میبد با اشاره به اهمیت تدوین ۸۱ طرح با سرمایه گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان ویژه دهه فجر در این شهرستان،‌ گفت:‌ طرح های در دستور کار، ۴۸۰ فرصت شغلی جدید و مستقیم در شهرستان میبد ایجاد می کند.

به گزارش میبدما به نقل از فارس؛ سیدجمال سجادی پور در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر در شهرستان میبد،‌ اظهار کرد:‌ در این شهرستان ۲۰۰ طرح نیمه تمام وجود دارد که سعی شده در قالب‌های مختلف نظیر یوم الله دهه فجر برای هرکدام اعتبار مورد نیاز تخصیص و به مرور در دستور کار اتمام قرار گیرد.

وی با بیان این‌که در سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی قرار است ۸۱ طرح با سرمایه‌گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد،‌ افزود:‌ طرح‌های در دستور کار دهه فجر امسال ۴۸۰ فرصت شغلی جدید در شهرستان میبد ایجاد می‌کند.

فرماندار میبد گفت: از تعداد کل طرح‌های در دستور کار دهه فجر امسال این شهرستان ۱۰ طرح صنعتی است و قرار است با ۴۴۰ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌بهرداری برسد.

سجادی‌پور طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال را زیرساختی در حوزه‌های صنعتی،‌ آسفالت،‌ برق رسانی،‌گازرسانی،‌کشاورزی و منابع طبیعی دانست و بیان کرد:‌ سعی شده طرح‌های در دستور کار با توجه به عدالت در توزیع خدمات در راستای توسعه متوازن اجرایی و حمایت شود.

وی با بیان این‌که طرح‌های صنعتی مورد حمایت در شهرستان میبد همگی پاک و جزو صنایع برتر کشور هستند،‌تصریح کرد:‌ واحد تولیدی کاغذ از سنگ و تولید چسب از جمله صنایع مورد حمایت شده هستند که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار میبد در پایان تقویت ظرفیت بهداشتی درمانی این شهرستان را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر میبد ۱۸۰ تخت بیمارستانی دارد که طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی چندماه آینده ۱۲۰ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت این شهرستان اضافه می‌شود.