تقویت آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول و بیانیه های کلان کشور باید اولویت اصلی مسئولین شهرستان باشد+ تصاویر

آیت الله اعرافی گفت: آموزش و پرورش باید به سمت تربیت نسل جوان مدیران گام بردارد تا این نسل در آینده ای نزدیک بر جامعه اثرگذار باشند.

به گزارش میبدما؛ امام جمعه میبد در نشست شورای آموزش و پرورش میبد با اشاره به اهمیت تدوین برنامه های موثر و مدون برای پرورش و تربیت نسل جوان برای مدیریت شهرستان در آینده ای نزدیک، اظهار داشت: در موضوع وقف، به لطف خدا و با همکاری و همت مسئولین، پرداخت وجوه موقوفات مرتبط با آموزش و پرورش انجام گرفته و از این لحاظ کوتاهی صورت نگرفته است، امیدواریم با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه نیز، اولویت فعالیت های اوقاف به سمت آموزش و پرورش برود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به معماری اسلامی و ایرانی در ساخت پروژه های مرتبط با آموزش و پرورش، بیان داشت: از جمله مسائل مهم در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت نرفم افزارهای تربیتی در دوره ابتدایی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: در محور تقویت هنرستان ها نیز، باید براوردی صورت گیرد که چه امکاناتی در رشته های مختلف نیاز داریم و باید چه اولویت هایی را دنبال کنیم تا بر اساس آن، در سطح بالاتر رایزنی صورت گیرد.

آیت الله اعرافی با تشکر از همه فعالین در حوزه آموزش و پرورش من‌جمله خیرین بزرگوار میبدی گفت: آموزش و پرورش باید بر مبنای سند تحول و بیانیه های کلان کشور حرف اول و آخر را در شهر بزند و اولویت اصلی همه مسئولین و ادارات شهرستان نیز باشد و به تقویت این نهاد کمک موثر کنند.