حضور در انتخابات نباید به هیچ بهانه ای کاهش یابد + گزارش تصویری

آیت الله اعرافی گفت: اولویت اصلی دستگاه ها و ارگان ها و همچنین مردم عزیز ما در سال جدید باید بحث انتخابات باشد.

به گزارش میبدما، امام جمعه میبد در جلسه شورای اداری شهرستان میبد با تشکر از فعالیت‌های مسئولین بیان داشت: سال ۹۹ سال سخت و سنگینی بود که مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ما پدید آورد و باید از مردم عزیزمان تشکر و قدردانی کنیم که در این مسیر تحمل بالایی را از خود نشان دادند.
وی افزود: باید تشکر ویژه ای هم داشته باشیم از رهبری انقلاب که هدایت‌هایشان این مسیر را برای ما هموارتر کرد و از گروه های مردمی، جهادی و بسیجی که پای کار بودند و از دستگاه های مسئول در میبد و مخصوصا نماینده و فرمانداری و به خصوص از کادر درمان و فعالین این حوزه نیز باید تشکر کنم.
آیت الله اعرافی بیان داشت: در بحث انتخابات همه دستگاه ها برای برگزاری انتخابات با شکوه و سالم باید همکاری داشته باشند و اولویت اصلی دستگاه ها باید این باشد.
وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: حضور در انتخابات نباید به هیچ بهانه ای کاهش یابد و همه باید تلاش کنیم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بالاترین حضور را داشته باشیم و طبیعتاً درصد حضور بیشتر باعث اقتدار نظام اسلامی در جهان است.
مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اهمیت بالای موضوع اقتصاد در کشور بیان داشت: در سال گذشته تلاش زیادی صورت گرفت که گره مشکلات صنایع نیمه فعال و غیر فعال باز شود و در سال جاری نیز این مسیر با قوت و قدرت بیشتری ان‌شاءالله پیگیری خواهد شد.

وی بار دیگر بر اهمیت وجود هیئت‌های اندیشه‌ورز در ادارات و ارگان ها تاکید کرد و گفت: هر اداره ای باید از وجود هیئت های اندیشه ورز و متخصص در حوزه فعالیت خود بهره ببرد و با مسئولیت خود این محور را تقویت کند.

آیت الله اعرافی در ادامه حدود پانزده مورد از مسائل مهم و مورد اهمیت در شهرستان را بازخوانی و جهت تبیین آنها توضیحاتی ارائه کرد و از مسئولین خواست با همه توان خود در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

گفتنی است پیش از صحبت های امام جمعه میبد، دکتر میرمحمدی نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد، حسین فلاح فرماندار و مهندس نقوی شهردار میبد در سخنانی کوتاه به ارائه گزارش فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش رو پرداختند.