تجلیل از دانشجویان برگزیده میبدی جشنواره «قرآن و عترت» وزارت بهداشت

برگزیدگان دانشکده پرستاری شهرستان میبد در بیست و پنجمین جشنواره ملی «قرآن و عترت» با حضور مدیر امور فرهنگی و کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد تجلیل شدند.

به گزارش میبدما به نقل از ایکنا؛ در مراسمی، از برگزیدگان دانشکده پرستاری شهرستان میبد در بیست و پنجمین جشنواره ملی «قرآن و عترت» وزارت بهداشت تجلیل شد.

حجت‌الاسلام علیرضا خراسانی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد در این مراسم اظهار کرد: دانشکده پرستاری میبد از لحاظ امورفرهنگی، متناسب با جمعیت فعال دانشجویی از دانشکده‌های فعال محسوب می‌شود که این مهم با همت و تعامل اساتید، کارشناسان با دانشجویان محقق شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی نیز همکاران آینده ما هستند بنابراین باید به ویژه در رشته پرستاری حمایت‌ها به صورت ویژه و جدی صورت گیرد تا بعد از فارغ التحصیلی نیز دانشجویان از خدمات فرهنگی بهره‌مند شوند.

نیر سلمانی، معاون آموزشی دانشکده پرستاری میبد نیز در این مراسم با اشاره به فعال بودن دانشجویان این دانشکده در ابعاد آموزشِ، پژوهشی و فرهنگی اظهارکرد: طی سه سال گذشته این دانشکده رتبه‌های برتر را در زمینه برنامه‌های فرهنگی کسب کرده است.

وی با تأکید بر شناسایی دانشجویان فعال فرهنگی در دانشکده تصریح کرد: با شناسایی دانشجویان دغدغه‌مند و فعال فرهنگی موجبات افزایش رشد دانشجویان فراهم می‌شود.

مریم افخمی، کارشناس فرهنگی دانشکده پرستاری میبد نیز در این مراسم با اشاره به شرکت و حضور فعال و خودجوش دانشجویان دانشکده در برنامه‌های فرهنگی به ویژه در جشنواره ملی قرآن و عترت وزارت بهداشت تصریح کرد: دانشکده پرستاری میبد به نسبت سایر دانشکده‌های دانشگاه و به نسبت جمعیت آن حضور فعال‌تری در برنامه‌های فرهنگی سطح دانشگاهی و ملی دارند.

وی خواستار افزایش بودجه فرهنگی در این دانشکده شد و بیان کرد: در سال جاری از تعداد ۱۸۰ دانشجوی این دانشکده ۴۰ نفر در بیست و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت کردند که از این تعداد ۸ نفر به عنوان برگزیده دانشگاهی معرفی شدند.

یادآور می‌شود در این مراسم دانشجویان به بیان مسائل و دغدغه‌های فرهنگی خود پرداختند.