با وجود باز شدن اماکنی مانند باشگاه های ورزشی، بسته ماندن مساجد درست نیست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میبد گفت: با اینکه مساجد در رده‌ی دوم گروه‌بندی ستاد کرونا می‌باشند، با این حال اجازه‌ی بازگشایی به آنها داده نشد!

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا آقایی در گفتگو با خبرنگار میبدما، اظهار داشت: با کم شدن میزان بستری و پائین آمدن آمار فوتی‌های کرونا، دو گروه اول و دوم تعیین شده در ستاد کرونا اجازه فعالیت یافتند اما متاسفانه مساجد با اینکه در گروه دوم بودند اجازه فعالیت پیدا نکردند، این در حالی است که باشگاه های ورزشی که در گروه چهارم قرار دارند، فعالیت خود را رسماً آغاز کرده اند.

وی با ادای احترام به جوانان عزیزی که دغدغه سلامتی و شادابی خود را دارند، گفت: طبیعتاً از بازگشایی باشگاه ها شکایتی نداریم، با اینکه فضا و نوع فعالیت این اماکن حتماً خطراتی هم در پی دارد، اما بسته ماندن مساجد با اینکه عملکرد درخشان آنها در دوره شیوع کرونا قابل انکار نیست و نمازگزاران و ائمه مساجد به خوبی این موضوع را ثابت کرده اند، درست نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میبد با اشاره به این موضوع که مساجد همیشه پایگاه حمایت کننده‌ی مسئولین در مشکلات نیز بوده اند، ادامه داد: اطاعت‌پذیری و عدم اعتراض مردم مومن و اهل نماز جماعت نباید دست‌آویزی برای تضییع حقوق معنوی انها شود و این روند بی‌شک به معنویت و روحیه دینی مردم جامعه نیز ضرر خواهد زد.
حجت الاسلام والمسلمین آقائی با اشاره به دیندار بودن مسئولین، گفت: امیدواریم با اجرای تصمیم درست و زودهنگام مسئولین عزیز، نیاز به پیگیری و مطالبه‌گری بیشتری نباشد.